måndag 28 juni 2010

Present från Dude Design

Efter att ha hämtat Liam på dagis åkte vi till Lenhovda där dagens andra paket låg och väntade. Hade ingen aning om vad det kunde vara så ni kan ju bara tänka er hur nyfiken jag var! Det visade sig i alla fall att Josefine på Dude Design skickat en jättesöt tavla! Blev väldigt förvånad då jag redan fått den snygga skötväskan Active från Dadadoo av henne. Tavlan var verkligen jättefin och den kommer passa perfekt i Liams rum!

Tusen tack snälla Josefine än en gång!

Ni har väl förresten inte missat det fina erbjudandet för mina läsare? Alla som handlar hos Dude Design eller Dadadoo innan den 1 juli får 20% rabatt på hela sortimentet hos båda varumärkena. Ange endast koden Agnes Blogg i meddelanderutan för att ta del av rabatten!

4 kommentarer:

Nina sa...

den e så söt den där tavlan! :D

tack snälla för din grattis hälsning! :D

Therese sa...

Vilken härlig överraskning! :)

floosan sa...

va roligt, vilken överaskning

jenny sa...

så otroligt söt :) hoppas ni haft en fin kväll! kramisar !

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam