tisdag 1 juni 2010

Tänk vad lite färg kan göra…

 IMG_4160IMG_5045
Vår ingång före och efter. Lite skillnad va?

Har ingenting att göra idag. Finns varken disk eller tvätt att ta tag i och dammsög och skurade gjorde jag igår. Men har i all fall roat mig med att ringa lite samtal, bland annat till Vårdcentralen. Det har ju gått två månader sedan Liam slutade med penicillinet för öroninflammationen så har nu ordnat med återbesök i slutet på juni. Hoppas på ett positivt resultat för öroninflammation är inte kul!

Har precis varit ute och fotat vår ingång också. Den är ju färdig nu. Tur att jag tog före-bild så man ser skillnaden. För nog är det skillnad alltid. Bara resten av huset kvar då! Nej för fan, så roligt ska vi inte ha det. Vi överlämnar det till hyresvärden istället, så är det nog färdigt till år tjugohundrafemtioelva.

8 kommentarer:

bagerskan sa...

Ser som nytt ut, bra jobbat!!
Kram Karin

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Det är verkligen en jätte stor skillnad!
Jätte fint har det blivit :)
Kramar

Mrsfunky sa...

Oj vilken skillnad! Det blev ju kanon! Bra gjort!

Tack för kommentaren! Vi har snart renoverat hela huset, har bara ngt rum kvar, så det känns bra.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar =)

Emma Johansson sa...

Skitfint blev det ju :D

petrapirat sa...

Nej, men se där! Det blev ju skitbra juh.
Men nu när verandan blev så snygg så blev helt plötsligt huset lite fulare. vi hoppas på att bruket kommer på bättre tankar och målar om hela skiten, eller hur??
ja. då bestämmer vi det!
bruket får helt enkelt måla om!

Plutten sa...

Oj oj oj så fiint!:) Hur bor ni? Alltså hur stort, vad för slags hus/lägenhet...osv. Jag är nyfiken och älskar bostäder och inredning bara!:P

Nadine sa...

Ja vilken skillnad, jätte fiint.Så kul att göra iordning något som det verkligen syns resultat på!:)

Anonym sa...

JA gud ! NAJS JOB - Å vad kul !!!!

- Vildängel -

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam