måndag 14 juni 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan igen precis som Jennyn med flera!
En aning sent denna måndag men what the hell!

I dag, måndag, är jag glad för att... 

  • Nadde och Jörgen fick en liten prinsessa – Leah – i onsdags.
  • I torsdags tog jag, Liam och gammelmormor en tur till Nybro. Shopping och mys! 
  • I fredags hade Liam och jag lek- och mysdag för oss själva.
  • Har besökt Eriksmåla marknad i helgen och även bjudits in på middag hos gammelmorfar och frugan. 
  • Vi har äntligen fått tillbaka det soliga vädret. Undrar hur länge det håller i sig?
  • Lillebror har idag flyttat till Öland. Vet inte om det är positivt eller negativt? Är i alla fall glad för hans skull.
  • Jag har fyra toppentävlingar igång!
  • Vi har äntligen fått vår Brio Happy såld. Ljuvligt, ett problem mindre.
  • Jag väntar med spänning på ett paket från CB kids!
  • Vi har haft en fantastisk och härlig dag på Öland.
  • Liam blir idag hela 16 månader!
  • Älskar mina pojkar otroligt mycket. Alla tre!

4 kommentarer:

Cicci sa...

Alla tre? :)
Skönt o få barnvagnen såld. Jag vill också sälja min o köpa NY ju! :)

Cicci sa...

Haha, jaha. Då förstår jag! :) Satt och funderade... Liam, Pojkvän/sambo/man o ? Men självklart är det hunden. :D

Emma Johansson sa...

Vilken underbar måndagslista :)

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

Jag fick mitt paket från CB-kids igår. Alltid lika spännande med ett paket i postlådan :)

Edvin har varit lik sambon sen den dag han föddes. Som min bm sa när hon fick se han första gången "den där pojken kan inte M neka till" ;)

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam