tisdag 8 juni 2010

Dagishämtning

Nu är det inte många minuter kvar till gullefisen ska hämtas på dagis. Brukar vara ganska långtråkigt här hemma när man bara väntar på att få hem honom igen. Man bara vankar runt, diskar lite, plockar lite och hoppas att klockan ska slå kvart i två så fort som möjligt. Men idag har jag underhållit mig med en två timmar lång pratstund hos Nadde. Samtalsämnen som idiotiska karlar, bebismagar och blomplantering fick tiden att rusa iväg i en ilande fart!

Men nu så är det snart dags, min lille fis ska få komma hem till mamsen!

1 kommentarer:

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

Hihi, härligt med en vän som man kan prata om allt med :)
Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam