måndag 28 juni 2010

Tävling: Anais

Anais är webshopen med roliga, färgstarka, funktionella kläder och skor för baby och barn. Här hittar du även leksaker och inredningsdetaljer. I sortimentet finner du märken som Didrikson, Fixoni, Kids Concept, Viking och många fler!

I denna tävling har två stycken chansen att vinna! Ena vinnaren får välja ett par valfria babyskor och den andra ett par valfria första-gå-skor av märket Cuquito. Vinstvärdet ligger på ca 130-290 kronor/styck + frakt!

Anais Jag tävlar om två par babyskor/första-gå-skor från Anais!
D
elta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilka skor du skulle välja om du vann! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 12 juli klockan 21:00! Lycka till!

93 kommentarer:

Denise - Ännu en mammablogg! sa...

Om jag vann så skulle jag vilja ha gå-skorna :) Håller tummarna! Jag länkar här: http://knoddenojag.blogg.se/2010/april/jag-tavlar.html

Denise - Ännu en mammablogg! sa...

glömde mailen :) Knoddenojag@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Åh jag vill jätte gärna vara med och tävla om dessa söta skor.
Om jag vann så skulle jag säga första-gå-skor skulle vara väldigt bra att ha då lillan är så ivrig i att ställa sig upp själv och gärna vill försöka gå själv, men jag gillade dem brunrosa babyskorna du har på bilden, om första-gå-skor så skulle jag välja Första-gå-skor Saga färgen spelar ingen roll för dem var lika fina båda två :)
Nu håller jag tummarna extra hårt och hoppas på en hel del tur ;)

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Jag skulle välja "Babyskor Uni-1 Sport". Brun/blå. Söta :)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Ella sa...

Jag är med o tävlar!

Jag vill gärna vinna "Babyskor Alice" i rosa o brunt samt "Babyskor Uni-1 Sport" i brunt o rosa.

Ella
http://cuteelliz.blogg.se
ella.mohlin@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om ett par Första-gå-skor Uni-4 strl 19, de kanske skulle få fart på min latkorv, mamman väntar på de första stegen...

Jag har länkat i min blogg, http://hannafias.blogg.se/2010/june/tavlar-om-skor-till-min-lillkille.html

Mvh Hanna
samuelsson79@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Skulle gärna vinna http://anais.se/visa_produkt.asp?t=Babyskor+Camilla&id=140&lang=sv :)

Emy sa...

Eftersom min son är 5 månader så vore ett par första-gå-skor perfekt framöver när han lär sig att gå :) Älskade första-gå-skor Uni-3 med äkta skinn!
Givetvis länkar jag i min blogg!
Mailadress: emy.nu@live.se
Hoppas på vinst! Ha det så gott :)

AnnaC sa...

Åh, så söta! Jag tävlar gärna om ett par första gå-skor i brunt och rosa om jag har turen på min sida =) Dom skulle lillstrumpa behöva. Håller tummarna!
acwse(at)hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill vääääldigt gärna vara med! Om jag är den lyckliga vinnaren, vill jag gärna ha
Babyskor Johan & Johanna i storlek 18!!!

Jag har även länkat på min blogg!

Lillan sa...

härlig tävling. vill gärna vinna till vårt kommande lilla pyre. ett par Babyskor Uni-1 Sport (sååå tuffa!) blå/brun stl 18!!

har såklart länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/skor-1.html

mail: litenmentuff@live.com

Mamma Mia sa...

jag vill jättegärna vinna Gretas första skor skulle önska blå eller röda Isabelle st storlek 17 eller 18...tack på förhand kära du..

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med =)
Hoppas vinna Första-gå-skor Uni-4, storlek 21 - skulle bli fina på Theos fötter!
Hoppas på tur..

veronica_134@hotmail.com

evamar sa...

De ljusblå Uni-1 Sport som du har på bilden är supersöta. Så dem önskar vi oss.

PS. http://evamar.blogg.se/2010/june/skor-12-juli.html

Stina sa...

JAg skulle gärna vinna första-gå-skorna uni-5 röd i stl 18

HAr länkat här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/06/12-juli.html

KRAM Stina
fladdor@gmail.com
fladdor.blogspot.com

Therese sa...

Jag skulle välja första-gå-skor uni6 beige :)
Therese
essimjau@gmail.com

Sandra sa...

Har jag turen att vinna så väljer jag ett par första gå skor Uni-4 till min son Charlie!

Länkar i min blogg!

sandra_martensson@live.com
www.mousy.blogg.se

Kram, Sandra!

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

jag vill vara med!
länk
http://kidzmode.blogg.se/hoppaspatur/2010/june/jag-tavlar-hos-agnes-avslutas-12-juli.html

skulle vilja vinna Första-gå-skor Uni-4 stl 20

rickard Johnson sa...

Om jag fick skulle jag välja "Första-gå-skor Uni-42" riktigt tuffa och skulle passa vår nyfödda son Troy perfekt.

/Rickard
info@personalkontakten.se

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och deltar.
Om jag har turen att vinna skulle jag välja "Babyskor Filip & Filippa" till min dotter Melina i strl 20.

Länkat i min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/june/vinn-ett-par-babyforsta-ga-skor.html

Min mail: melinasmamma@live.se

Mvh// Anna Vid

Annica sa...

Skulle vilja vinna "Babyskor Emma" till min syster som får sitt fjärde barn om någon vecka. :D ska bli kul och bli moster igen. ;D

bloodsband@live.se

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna vara med o tävla dom brun-rosa Pluppelina2@hotmail.com

MADELEINE sa...

Jag vill vara med - Alvin skulle vilja ha Uni-4, svarta med röda detaljer, supersnygga!!!
/muppsan@live.se

Malin sa...

Jag vill gärna ha en chans att vinna! Min dotter skulle vara så söt i "första-gå-skor Uni-6 beige". (Storlek 21) :)

mammalin@gmail.com

Elin Nilsson sa...

Elin Nilsson, eljajakobsson@hotmail.com.
Jag skulle väldigt gärna vilja vinna första-gå-skor av märket Cuquito. De är så himla söta.

Lisa sa...

Jag är gärna med och tävlar!! Om jag skulle vinna vill jag ha Första-gå-skor Uni-3 i storlek 21.

Elisabeth Fischer
anna_668@hotmail.com

Kawwe sa...

Första-gå-skor Uni-4 strl 19 skulle bli mitt val :)

Kramar
kawwe@hotmail.com

Carolina sa...

Jag skulle välja dessa skor: http://anais.se/visa_produkt.asp?t=Babyskor+Uni%2D1+Sport&id=84&lang=sv i blått/brunt, storlek 18 om jag har turen med mig. Vi skulle så gärna vilja förgylla barnens nyaste kusin med ett par supersöta skor. :-)

carolina.ahsberg@telia.com

Kerstin sa...

Jag är med!

Om jag vann skulle jag välja Babyskor uni Baby i stl 19

Länkat har jag gjort:
http://agneslauedberg.blogspot.com
Mail: emoen_@hotmail.com

Ha en härlig kväll!

Kerstin sa...

Nu är jag riktigt snurrig =)

HÄR är ju den rätta länken:
http://emoen.blogg.se/tavlingar/2010/june/babyskor-10-07-12.html

Tror jag hör sängen ropa på mig haha

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/june/tavling-fran-anais.html

OM jag vann skulle jag köpa ett par förtsa-gå- sko till min sons nykomling och det skulle nog bli ett par UNI-3 - ett par sportiga i st 18

Jag håller mina tummar!!!

Emeli sa...

Jag vill vara med. Jag skulle vilja vinna första gå skor Emma. 9-11månader.

emeli_falk@hotmail.com

Emma sa...

Vill tävla. Vill ha Inneskor Flygplan i mörkblå stl 21 om jag vinner.

em_877@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, vill gärna vara med och tävla. Om jag skulle vinna så väljer jag Babyskor Uni-1 Sport,blå/bruna, storlek 18.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Mimmi sa...

Hej!
Jag är farmor till en liten Liam,
och är gärna med i denna tävling.
OM jag vinner skulle jag välja
Babyskor
Uni-1 Sport,Blå/bruna,stl.20
Hälsningar Mimmi
aries_nr58@hotmail.com

JK sa...

Hej, kul vinst! Jag är gärna med. :-)
Om jag viner skulle jag vilja vinna Första-gå-skor Uni6-Beige. Storlek 19 tror jag blir bäst. :-)

Annars får det bli Babyskor-Uni-Baby i strl. 20 tror jag. :-)

MansonDust sa...

Jag är med ! Vinner jag så väljer jag http://anais.se/visa_produkt.asp?t=F%F6rsta%2Dg%E5%2Dskor+Uni%2D4&id=102&lang=sv till min son på 18 mån. :)

MansonDust sa...

Länkat:
http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/june/babyskor-eller-forsta-ga-skor-fran-anaisse.html

Carrå - 19 år och gravid sa...

Hej jag är gärna med och tävlar om jag vinner vill jag ha Babyskor Uni-1 Sport rosa i strl 18 :)

Mail: trytokillitallaway@hotmail.com

MansonDust sa...

Glömde mailen:
mansondust@gmail.com

Tova sa...

Åh, jag skulle välja de fina "Första-gå-skor Uni-4" i stl 20. Hoppas hoppas på tur!

ectricgirl@yahoo.se

Rebecka sa...

Jag är självklart också med och tävlar =)

Jag vill gärna vinna "Babyskor Alice" i rosa o brunt samt "Babyskor Uni-1 Sport" i brunt o rosa till min lilla Alva som är 8 månader gammal..

Beecko.blogg.se

Rebecka09@live.se

Anonym sa...

Skulle välja de söta rosa/bruna Uni 1 sport skorna i stl 18 till min dotter Lisa.

carina.henemo@gmail.com

Janni sa...

Om jag vann skulle jag välja de marinblå lära-gå-skorna i marinblått (stl 18) , till min söta lilla sexmånaderspojk som förhoppningsvis snart börjar vilja gå . ;) Stå och gunga är en favorit , så varför inte skaffa sej ett par sköna små skor då underlaget kan va obekvämt ? :)

janni.johansson@live.se

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är med och tävlar, om jag vinner så vill jag ha uni-1-sport i blått i stl 19

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/skor-127.html

Ulrika Carlsson sa...

Oj vilka fina skor! Om jag vann skulle jag välja Första-gå-skor Uni-4 och min systers son skulle få dem i doppresent!
Vänliga hälsningar
Ulrika Carlsson
emkas@live.se

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha skorna Första-gå-skor Uni-5 röd, i st 19! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

Uni-1 Sport,Blå/bruna,stl.20 vill jag gärna vinna!
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Camilla sa...

Jag hade valt Första-gå-skor Uni-5 röd

Mail: taidocamilla@gmail.com
Blogg:http://tiptoe-camilla.blogspot.com/

MammaTessan - Tävling pågår sa...

Jag är med och tävlar.
Och skulle gärna vinna Babyskor Uni-1 Sport i stl 19 och färgen rosa.

Mail: MammaTessan@Live.se

malin sa...

Hej! Vill självklart vara med även jag och länkar givetvis så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/july/skor-12-juli.html

Skulle vi ha turen med oss skulle vi vilja vinna Första-gå-skor Uni-6 beige i strl 19! Håller tummarna hårt! Ha det bra så länge!
Kramar Malin (mr22ga@hotmail.com)

Cicci sa...

Jag tror Wille skulle klä i ett par Första-gå-skor-uni-4, strl 18. :)

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/07/12-juli-skor-fran-anais.html#comments

Kram/ciszi@hotmail.com

Johanna sa...

Gillar också första-gå-skorna uni4, skulle gärna ha storlek 21 om jag vann.

Johanna (johanna@maersta.se

~*Rebecka*~ sa...

Helt underbara! vill gärna vara med och tävla!

väljer första-gå-skorna uni-3 strl. 21

Rebecka
rebecka_gustafsson@hotmail.com
http://rebecka83.blogspot.com

/C sa...

Snyggaste babyskorna i stada,
nästan som Gucci eller Prada!
Första-gå skor Uni-3,20,är skorna för prinsen och mig,
en shoppingglad mamma och livsnjutar tjej!

Victoria sa...

Om jag vann skulle jag vilja få ett par Inneskor Flygplan i mörkblå.
Ett par bra skor när min son snart börjar gå..

Häls Victoria

(victoriachinette@hotmail.com)

Tessan sa...

Jag e med och tävlar. Vill ha Uni 3 första-gå-skorna i stl 20
Min mejl är tessane@aland.net
Tipsar om din tävling i min blogg:))

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och skulle gärna vilja vinna "Första-gå-skor Uni-3".

Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavlar-om-babyskor.html#comment

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag vill vara med.
Om jag vann skulle jag välja Första-gå-skor Uni-4 till min prins.

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/july/anaisse.html

lii76@hotmail.com

Therese sa...

Therese
plastbit@hotmail.com
http://thereserunbom.blogg.se

Om jag vann skulle jag absolut välja Babyskor Uni-1 Sport.

Spacegirl sa...

Jag skulle välja Första gå skor UNI röd i strl 19 till min kompis lilla dotter.
spacegirl7@passagen.se

care69 sa...

Jag är med!
Vinner jag önskar jag: Babyskor Uni-1 Sport, brun/rosa i stl. 18

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/07/12-juli-vinn-babyskor.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

På min önskelista står det didriksson slaskeman
blått set

annica@flinkens.com

Geshiia - mamma till två pojkar sa...

Jag vill vara med, vet en tjej som skulle behöva ett par lära gå skor. :)

Ett par vita "första-gå-skor Emma" skulle jag gärna vilja vinna. :)

Har länkat med: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/july/127-skor.html

Anonym sa...

Om jag vann skulle ajg välja ett par "Johan & Johanna" skor för vinsten.

Soliga hälsningar från

Tess i Hälsingland

lindet sa...

Hej jag vill gärna vara med och tävla här.
Bekanta till oss ska få en bebis snart så detta hade varit en perfekt present. Jag gillade bäst Babyskor Alice. Supersöta :)

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

cattis sa...

om jag vinner så skulle jag vilja ha "Babyskor Uni-1 Sport", de blåa.. så söta!

här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/july/anais.html

hejcattis@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, och ifall jag vinner så vill jag gärna ha första-gå-skor Uni-5 röd i storlek 19, åt min dotter.

Malva Heed
malva@lycos.com

Anonym sa...

jag skulle vilja ha skorna Första-gå-skor Emma rosa i str 20 om jag vann
min mail är jeppsson_84@hotmail.com
och jag har länkat på denna adress jezzicaandersson.blogg.se

mvh jessica

Angelica sa...

Ååå jag skulle bli så glad om jag fick vinna "Babyskor Alice" i rosa o brunt till min kommande systerdotter Mira - Bell!

angelica.wikstrom@hotmail.com

Helena Nordberg sa...

Första-gå-skor Uni-5 röd skulle jag vilja ha om jag vann!
Mvh Helena

helena.nordberg@gmail.com
www.hemmahoshelenaomajken.blogg.se

Tösabiten sa...

Förstå-gå-skorna Uni-3 i storlek 19 till min lilla raring hoppas jag vinna.

alectav@spray.se

Anonym sa...

tjena jag gillade bäst Babyskor Filip & Filippa

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Philippa - mamma till Therese sa...

jag har å svårt för att bestämma mig, skulle antingen vilja ha de brun/rosa Uni-1 sport-skorna eller Första-gå-skor Uni-5 röd...

philippa.lodelius@hotmail.com

Anna sa...

hej hej

Jag är moster till en tjej på 19 år (är själv 27).
I oktober kommer hennes första son Liam att födas.
Skulle jätte gärna vilja ge henne Babyskor Uni-1 Sport (brun/blå)
Är själv mammaledig och har inte jätte mycket pengar. Så det hade varit mer än toppen att vinna dessa. :)
Mvh Anna

Anonym sa...

Hej jag är gärna med och tävlar=) gilla Babyskor Uni-1 Sport i rosa/brunt och Första-gå-skor Emma i rosa.
mvh alexandra
lovermegagummsan6@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag är med om jag vann skulle jag välja dessa;
http://anais.se/visa_produkt.asp?t=Babyskor+Uni-1+Sport&id=84&lang=sv

mvh maria

ajlitza@hotmail.com

Anonym sa...

första gå skor, uni 5, röda var tuffa. skulle jag välja om jag vann. martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar =)
De i brunt/blått skulle jag gärna vinna till vår lillkille.

Hoppas på en massa tur!!
Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Anonym sa...

Mysig blogg!

Kul att hitta nya saker då man söker på random..typ och man får mycket på köpet :))

Skulle gärna vilja ha Babyskor Alice" i rosa o brunt ..sååå cooola! :P

Annie
ms_a@hotmail.com

petrapirat sa...

jag skulle välja babyskor urban uni om jag vann! så himla söta :)

qetra86@hotmail.com
www.petrapirat.blogspot.com

anna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om ett par blå och bruna babyskor uni-1 sport!
annamedliteta at gmail punkt com

Tessan sa...

Kanske råka bli dubbelt för det bara försc´van utan jag tröck förut så :P

Jag med oh tävlar om ett par rosa och bruna babyskor uni-1 sport!

http://tavlinsblogges.blogg.se/2010/july/babyskor-12-juli.html

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei.

Jeg vil gjerne være med, og vinner jeg ønsker jeg Babyskor Uni-1 Sport i blå og brun.

Mailen min er hilde.moholt at gmail.com

God sommer.

Klem fra Hilde

Elin J sa...

Klart att jag är med och tävlar! Skulle jag vinna så vill jag ha Första-gå-skor Uni-4!

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha ett par vita Första-gå-skor Emma i stl 20

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-babyskor.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag blev farmor, för första gången, till en underbart söt liten pojke <3 i helgen !!!
Det skulle vara så roligt att få överraska föräldrarna med ett par fina babyskor :)
De studerar båda två, så kassan är skral. ( Tyvärr min också eftersom jag är förtidspensionerad sedan 10 år pga sjukdom. )
Om jag har turen att vinna, vill jag gärna ha:
" Babyskor Uni Baby jeansfärg ".
Eller
" Första-gå-skor Uni-6 marin ".

Ha en fin sommardag!

Mvh, Clarpida
clarpida@hotmail.com

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥ sa...

Självklart är jag med o tävlar!
Jag skulle vilja ha om jag har turen att vinna "Första-gå-skor Uni-4" i strl 20. Lill Tore har massor med babyskor redan så ett par gå-skor behövs absolut till nästa år :)

Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/07/12/nagra-tavlingar-2/

Håller tummarna o hoppas på tur!
Kramar

Amanda sa...

En av mina bästa vänner har en liten som när som helst kommer börja knata runt. Vore en perfekt present med ett par vita Emma i storlek 20. Så det skulle jag önska om jag vann.

Har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavling-babyskor-127.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Sarah sa...

Jag skulle vilja vinna inneskor hund brun till min dotter. Hon älskar både hundar och skor så att slå ihop det vore ju fantastiskt. Att det är inneskor så hon dessutom kommer kunna ha på sig skorna jämt är ju ännu bättre :)

litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle välja_: Inneskor Blommor i Grönt till min älskade lilla tjej!!!!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag hoppas få vinna - Första gå skor - Saga. Dom är ju bara för söta!!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Babyskor Urban Uni skulle jag välja för dom var så fina!!

Mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam