måndag 28 juni 2010

Utebus

Efter dagishämtningen stannade vi ute i trädgården och lekte. Solen och värmen har visst kommit för att stanna! Liam fick springa naken och plaska i poolen, dock stod han hellre bredvid än att sitta i. Igår ville han ju så gärna plumsa i fontänen men idag, när jag sprungit med tre-fyra hinkar vatten för att han skulle få bada, duger det visst inte? Han invigde även sin nya fina solstol, solbrillorna och kepsen som han fått av mormor. Så himla tuff!

IMG_6956IMG_6971IMG_6974IMG_6992IMG_6964IMG_6962

6 kommentarer:

Amanda sa...

Men åh vilka härliga bilder! Den första är verkligen helt underbar! Vilken trollunge han är! ♥ Och vad härligt det ser ut!

Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥ sa...

Vilken liten cooling! :)
Kramar

Therese sa...

Vilken liten cooling!

Katrin sa...

Haha, vad söt han är =)

alexandra sa...

han ser ut att ha super kul.. tove fick ett par solglasögon av min mamma häromdagen och de ville hon inte släppa i första taget.. tycker det är så bra att de vill ha dem på.. jag har hört att om man har solglasögon på dem när de är små så minskar man chansen för att de får sämre syn när de är äldre. så vi får hoppas att vi hjälper våra barn något genom att ha solglasögon på dem..

Nadine sa...

hihihi vilken häftig liten stol, paraflax å allt:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam