måndag 7 juni 2010

Tävling: Preceli

Hos Preceli kan du handla ekologiska barn- och babykläder, men dom har även ett mindre sortiment för vuxna. I butiken finner du färgsprakande och noga utvalda plagg från välkända och populära leverantörer!

I denna tävling har du chansen att vinna ett par valfria tofflor från Bellio! Finns i flera färger och mönster i storlekarna 18/19 upp till 26/27. Vinstvärdet ligger på 339 kr + frakt!

Preceli
Jag tävlar om ett par Bellio-tofflor från Preceli – delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilket märke hos Preceli du gillar bäst! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 21 juni klockan 21:00! Lycka till!

122 kommentarer:

Sandra sa...

Mina favoritmärken är tofflorna från Bellio och de häftiga tröjorna från Descent!

sandra_martensson@live.com
www.mousy.blogg.se

lindet sa...

lycka till hos mig ;)

kram

Johanna sa...

Hej!

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om ett par tofflor, Iggy Svart/Turkos i strl 18/19. Min mailadress är hannajohanna@gmail.com, och här nedan har jag länkat till tävlingen :)

http://justnuochidag.wordpress.com/2010/06/07/tavling/

Johanna - mamma till Leia sa...

jag gillar tofflorna från Bellio. så söta alliohop!

Jane sa...

Mitt favoritmärke där är utan tvekan Decent. Så häftiga kläder, hehe. Jag tror vi får en pojk (har inte kollat, men har en sådan känsla), och då kommer jag kolla vidare på de kläderna till Papi och Bebi. :-D

Om jag vinner denna tävling skulle jag vilja vinna dessa; http://preceli.noxshop.se/?category_id=65&item_id=7011 i strl. 18/19. :-)

jane.johansson@rombie.se

Anonym sa...

tja.

jag vill tävla.
jag gillar mest märket Bellio =)

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

mamma te 2 tuffingar sa...

decent-för de har sååååååå rå coola mönster på sina tröjor.

vinner vi vill vi ha de bruna tofflorna med grodor i st 27.. grodor e coola

http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-agnes-21-juni.html

chanette_s@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Är så klart med på denna med om dessa fatastiska tofflor.
Favorit för mig är Bellio.
Om jag vann så skulle jag bli glad för vilket som av dem underbara till min lilla prinsessa på 7månader :)

Maria Andersson sa...

Maria
mialouise79@gmail.com

Skorna från Bellio är helt underbara! Såna vill jag ha till min pojk!

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

psst min mail har du ju redan men jag ger den igen för dem tävlingar som jag är med i :) icegirle19@hotmail.com

Amanda sa...

Vi vill vara med och tävla!
Våra favoriter är förståss tofflorna från Bellio men också dom tuffa tröjorna från decent och söta mössorna från Liandlo.

Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavling-belliotofflor-216.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Helena Svärdström sa...

Min favorit var skinntofflorna från Bellio med grodor på, passar bra nu när lill killen här hemma har kommit på att man kan gå =)

Helena
helenasvardstrom_85@hotmail.com
blogg hes85.blogspot.com

emeliewennberg@hotmail.com sa...

CheckMe - gillade idén med amningsfilten/solskyddet.
Hoppas jag vinner nu :)

Cicci sa...

Glömde min mailadress: ciszi@hotmail.com

Cicci sa...

Jag gillar ChekMe-bodisarna. :)

Självklart vill jag tävla och länkar i min blogg på; http://tionolletttio.blogg.se/2010/june/tavlings-hos-agnes-igen.html#comment

Emy sa...

Älskar Bellio tofflorna, speciellt den svarta med de turkosa igelkottarna ;) Diggade också de praktiska ChekMe bodys!
Tävlar gärna och länkar detta på min blogg :)

http://minskatt.blogg.se/2010/june/tavling.html

Mailadress: emy.nu@live.se

Tesse sa...

Jag blev också kär i dom små tofflorna från Bellio!
Ett par svarta med röda hjärtan hade varit supersöta till min dotter som fyller en vecka idag :D

princess_tess@hotmail.com

Åsa sa...

Jag gillar de superfina tofflorna från bellio bäst.
Spacegirl_@spray.se

Åsa sa...

Här är länken från min blogg:
http://spacegirl.blogg.se/2010/june/agnes-har-en-tavling-med-en-fin-vinst.html

Anonym sa...

hejsan! mitt favvomärke är CheckMe.

martina_holst@hotmai.com

Malin T sa...

Absolut sötast är tofflorna från Bellio, de med grodor på! :)
Jag heter Malin och min e-mail är maami83@yahoo.com

Carolina sa...

Jag gillar Bellio bäst, älskar verkligen deras fina tofflor! kram

carolina.ahsberg@telia.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, mitt favoritmärke hos Preceli är KMC, Kam Care bärsjalar. Underbart mjuka sjalar som jag gosade med lillan i när hon var spädis.

/Linda
ia_fia(@)hotmail.com

Elin J sa...

Klart jag är med! Decent har lätt de tuffaste kläderna. =)

kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vilka fina tofflor - jag vill verkligen vinna ett par!
Perfekt till förskolan ...

Förutom Bellio gillar jag Snoffs!

veronica_134@hotmail.com

Camilla sa...

Jag är kär i Duns-kläder! Så inget svårt val vilket mitt favorit märke var.

Mail: taidocamilla@gmail.com
Blogg: http://tiptoe-camilla.blogspot.com/

Linda sa...

Jag vill gärna vara med :)
OM jag har tur så skulle jag vilja vinna Ellie brun/vit :) Tyckte dom va jättesöta och skulle passa utmärkt på Nova ;)

Länkar på bloggen; http://miliannova.blogg.se/2010/june/preceli.html

Ha en fin kväll!

blaha_@hotmail.com

Hanna sa...

Jag gillar Decent bäst, så fräna tröjor!

Hanna Ericsson
hanna-ericsson@hotmail.com

annika sa...

Hej, mitt favorit märke är Bellio :) och jag skulle gärna vilja vara med och tävla :)
/Annika
kiss_freak91@hotmail.com

Anonym sa...

Mitt favoritmärke där är Decent! Är gärna med och tävlar!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Annika Nilsson - när 3barnsfamiljen blir 4!! sa...

Jag är med.

Favoritmärkena är helt klart Bellio och DUNS. Snoffs ligger inte långt efter <3

Har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/agnes-preceli-216.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och mitt favoritmärke är DUNS och Snoffs.

Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavlar-om-ett-par-tofflor.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

AnnaC sa...

Jag vill gärna vara med! Jag gillar både Bellio och Duns. Håller verkligen tummarna för lillan skulle verkligen behöva ett par =)

bakformen sa...

Hej, min favorit är Bellio. Tofflorna med grodor på var riktigt mysiga.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Grodtofflorna från Bellio är mina favvisar! En liten prins med dem på fötterna, så sött!

Anna zizzy@spray.se

Anonym sa...

Bellio hör till favoriten!
Vill gärna vara med och tävla om de jättefina tofflorna till min 7-månaders tjej som nu ska ställa sig upp mot allting...
/Ellinor
ell@telia.com

Maria sa...

Vilka söta vackra tofflor! Kan inte hålla mig, utan måste tävla! Mitt namn är Maria (marishkasenator@gmail.com) och jag tycker om Bellio och CheckMe hos Preceli.

Anonym sa...

Tofflorna från Bellio är mina favvisar:

Att trä små röda hjärtan på liten fot go´-
är att toffla runt i den sötaste av kärlekssko!

moosemuscle@gmail.com

Anonym sa...

Jag sände precis mitt tävlingsbidrag men glömde nog namnet: Yvonne Hedlund

moosemuscle@gmail.com

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

Glömde min mailadress: elinteg@hotmail.com

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

Vilken underbar liten butik!
Jag är väldigt förtjust i märket DUNS...kanske måste jag klicka hem något från dom :)

O jag hoppas att lill Tore får vinna sig ett par fina tofflor som han kan ha i höst när det börjar bli lite kyligare :)

Jag har självklart länkat; http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/06/08/tavlingsmorgon-4/

Anonym sa...

jag gillar mest duns och snoffs +bellioskorna.

sara.makinen@uppsala.se

Anonym sa...

Det jag tyckte bäst om var CheckMe bodysarna, den vita och den rosa var absoluta favoriter.

Sarah litte_kanske@hotmail.com

Lillan sa...

jag vill gärna vinna. jag gillar märket DUNS Sweden. så fina kläder som man blir riktigt glad av att se.
har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/tofflor.html

mail: litenmentuff@live.com

ebba sa...

Mitt favoritmärke är Decent, jättefina kläder!

Jag heter Ebba Ohlin
Min mejladress är ebba_ohlin@hotmail.com
bloggadress http://ebbsillon.blogg.se

Jossan sa...

Såklart bellio tofflorna, funderat på köpa såna länge men inte blivit av än. Nu hoppas vi på tur!

länkat: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/?tmp=08104318

yozzan_@hotmail.com

Erika sa...

Jag är med! Jag gillar snoffskläderna, min dotter äger flera av dessa plagg. Underbara!

mail: erika_67@hotmail.com
Tävlingen är länkad på bloggen,
http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/june/tavlar-lite.html

josi sa...

Jag gillar märket DUNS bäst, för de gör så mjuka fina kläder och som passar både flickor och pojkar (de flesta i alla fall)

e-postadress: jakobine@rocketmail.com

Carita sa...

Mitt favoritmärke är DUNS där :) De gör snygga kläder.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Anonym sa...

Hej!

Vilka snygga och tuffa saker dem hade! Bra tips! Favoritmärket blev Decent, coola kläder till en cool kille =)

Nu hoppas vi på vår tur! =)

Mvh// Helena
mrs_karlsson@hotmail.com

lindet sa...

hej jag gillar mest Bellio.

hoppsa på tur

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Jenny sa...

Jag vill vara med och tävla! Gillar verkligen Bellios tofflor, hur söta som helst!

lovenova08@gmail.com

Anonym sa...

Hej! jag är gärna med o tävlar! Finast av allt var Bellio-tofflorna med elefanter på! (http://preceli.noxshop.se?category_id=65&item_id=7016)Så ett par sådana hade jag velat ge till min systers lillkille :)

hälsn. Jessica
jfriman@live.se

Mami sa...

Grodtofflorna från Bellio är min favorit! :)

mammalin@gmail.com

Marit sa...

jag vill också tävla om fina tofflor!

marit__wox@hotmail.com

Marit sa...

oj jag missade att man skulle säga vad man ville ha om man vann. Då skulle jag vilja ha svarta tofflor med hjärtan! st 23 blir ju toppen till hösten.

marit__wox@hotmail.com

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

Jag är gärna med, tofflor är ju perfekt till dagis och sånt går ju åt. :) Ett par Iggy svart/turkosa tofflor skulle gärna få flytta hem hit. :)

Favoritmärke: DUNS gillar jag. :)

Mail: geshiia@live.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och mitt favoritmärke är Duns

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/june/vinn-ett-par-tofflor.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Duns gör fina kläder!

Malva Heed
malva@lycos.com

Ylva sa...

Hm, Bellio är nog faktiskt mitt favvo-märke :)

håller tummarna!!

choklad@gmail.com

Therése sa...

Vill självklart vara med och tävla. Bellio är mitt favoritmärke.

therese.ekholm@kalmar.se

Hälsningar /Therese

care69 sa...

Jag är med!
Jag är väldigt förtjust i DUNS kläder.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/06/21-juni-vinn-ett-par-bellio-tofflor.html

Hildes Scrappeunivers sa...

Hej.

Min favorit är Bellio :) har länkat här: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-tffler.html och hoppas på tur :)

Kram, Hilde

DeadUntilDark sa...

Min favvis är Bellio!
Om jag viller skulle jag vilja ha de superfina svarta tofflorna med rött hjärta i storlek 20/21.

Min mail linda_johanss@hotmail.com

Emma sa...

gillar verkligen Bellio men även Blunt(en mössa). om jag skulle vinna så vill jag ge de fräsiga tofflorna med igelkottar på i storl 27 till min brorson.
famwarnil@hotmail.com

Nicole, Mamma till prinsen Vincent! sa...

Vilka fina tofflor!!!
Vi vill vinna:-)
Favvo märken var Bellio och DUNS sweden!!!
Har även länkat till tävlingen!
http://niconic.blogg.se/2010/june/tavlar-.html
Mvh Nicole och Vincent!
(n_oscarsson@hotmail.com)

-Fam Bus- sa...

Åååh jag älskar såna tofflor, sonens är aldelles för små sedan länge :(

BELLIO är bäst!

sarina.fredriksson@hotmail.com
www.nykick.blogg.se
fam Bus )

Anonym sa...

Jag tycker mest om BELLIO! Hoppas jag vinner den här gången!! :)


Jossan_Hammar@hotmail.com

Kawwe sa...

Mitt favvomärke hos dem är nog faktiskt just Bellio :) såå fina tofflor!

kawwe@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Självklart vill jag vara med! Descent är nog mitt favorit märke! Om jag vinner vill jag gärna ha Iggy svart turkos i str: 26/27!

Jag har länkat på min blogg!

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/june/tavla-om-ett-par-tofflor.html

Min favorit är Snoffs.

Kram

helen gravid v34 sa...

Hej, vi är med.
Gillar Bellios unika tofflor men de som är häftigast är ju t-shirtarna från Decent.

Om jag vinner skulle jag vilja ha de i
Klöver vit/grön strl 18/19 :)
kram

volvomyran@hotmail.com

länkat här: http://helenm.blogg.se/2010/june/tavling-tofflor.html#comment

Linda sa...

Älskar dessa Bellio-tofflor <3
Har vi turen på våran sida önskar vi de röda med vita hjärtan på =D


länk: http://betongrosorochvirkadeblad.blogspot.com/2010/06/tofflor.html

kram Linda

*Annmi sa...

Jag är med...
Gillar tofflorna från Bellio såååå söta alliohop ♥ /

annmi.eriksson@hotmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag gillar DUNS kläder, roliga och färgglada mönster.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/tofflor-216.html

Annica sa...

byJezz Bodys tycker jag är fina där. :D


bloodsband@live.se

Anonym sa...

älskar bellio så det är favoriten

håller tummarna.. kram sanko
sandra_fors93@hotmail.com

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Bellio är helt klart min favorit!

Har länkat här:http://liitavlar.blogg.se/2010/june/bellio-tofflor.html

lii76@hotmail.com

Paula sa...

Jag vill vara med och tävla.
Jag gillar coverMe filten från Byjezz den är helt super.

Sara sa...

Bellio! Har såna tofflor till sonen som är för små.

Mvh Sara, sara_s83@hotmail.com

Cattis sa...

jag fastnade mest för de svart askinntofflorna med grodor på, de var jättesöta :)

hejcattis@hotmail.com

här har jag länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/june/namnnappen-preceli-och-barntyger.html

Annica sa...

Jag gillar "DUNS Sweden" bäst. ;D


bloodsband@live.se

evamar sa...

Favoritmärket är Bellio. Fast Descents grejor är också läckra.

Favorittofflorna är Iggy.

Länk här;

http://evamar.blogg.se/2010/june/tofflor-21-juni.html

Och jag nås enkelt via bloggen!

Kristin sa...

Snoffs Design är mitt favoritmärke i butiken =)

Erik sa...

Favoritmärket är DUNS. Så färgglada och fina =)

Kristina J sa...

Mitt favoritmärke är Bellio =)

Elina Backlund sa...

Mina favoritmärken är tofflorna från Bellio.
Om jag vann skulle jag vilja ha de med elefanterna på, urgulliga.
mail: elinabacklund@live.se
blogg: elinabacklund.blogg.se

Emeli sa...

Jag vill vara med och tävla. Jag gillar bäst CoverMe för de har kommit på en så smart grej.

emeli_falk@hotmail.com

Kina sa...

DUNS och tofflorna från Bellio har de absolut finaste mönsterna och färgerna tycker jag. Men, jag är svag för smarta lösningar också, som tex CheckMe där man kan kolla blöjan utan att krångla fast det är en body.

carlsson.kristina@gmail.com

Linda sa...

Bellio är min favorit!! Åh de där tofflorna är helt UNDERBARA!! Skulle gärna vilja vinna dem till vår lille kille som inte äger ett enda par skor eller tofflor än. Stl 18/19 skulle bli perfekt! :-)

Hoppas nu på tur!

mvh Linda
(lindac77@hotmail.com)

Mrsfunky sa...

Är gärna med och tävlar! Mitt favoritmärke hos dem är helt klart Bellio och deras söta små tofflor.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/06/mitt-i-natten-tavlingar.html
Ha det gott! kram

Anonym sa...

Provar lyckan igen! =)

Duns blev favvisen, det ska vara färg och synas! =)

Nu håller vi alla tummar och tår för vår tur! =)

Mvh// Helena

mrs_karlsson@hotmail.com

Therese sa...

Jag gillade DUNS, glada fina färger och tryck!
men Bellio-tofflorna är en klar favorit som jag länge suktat efter =)

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/june/bellio-21-juni.html#comment

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Jag vill vara med, mitt favoritmärke är decent

barnmode@hotmail.se

Myran sa...

Förutom Bellio´s fina tofflor, så gilar jag verkligen Decent´s coola tröjor. Är absolut med i denna fina tävlingen! =)

Mvh Alexandra
zebramyran@hotmail.com

Tova sa...

Är gärna med! Tofflorna från Bellio är min absoluta favorit :)

Kramar
ectricgirl@yahoo.se

Mamma Mia sa...

tofflorna så klart vill vinna den minsta storleken till lilla Greta.. det var så länge sedan jag vann,,, ett par röda skor vore väl gulligt...

Cina sa...

Bellio tofflorna såklart, så därför håller jag tummarna för ett par bruna och vita Elli i strl 24/25.

Cina

cinsaga@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hejsan ;)

Jag är med! Många bra märken, men jag gillar Liandlo bäst.

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/june/tavlingar-hos-agnes-1.html

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Robban sa...

Mitt favoritmärke är Bellio

Mail:thewiruz@hotmail.com

Anonym sa...

HEJ! Jag skulle väldigt gära vilja vinna dom svarta med grodan på för våran Linuz kalas för grodan han har st 23.Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

-fam bus- sa...

Halloj halloj!

Älskar såna här goa tofflor till sonen... Bellio är min favorit, han har haft ett par såna. Och de med grodor på var ju bara för söta!

sarina.fredriksson@hotmail.com

Länk: http://nykick.blogg.se/2010/june/tavlingar-blandat.html#comment

kram kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag vill vara med och tävla! Mitt favoritmärke är Decent, lagomt tuffa kläder och verkligen snygga kläder som jag gärna skulle vilja se min son i :)

Jag har länkat här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2010/june/barntofflor.html

Mail: sara_kramer@live.com

MammaTessan sa...

Jag är med och tävlar om Klöver vit/grön i stl 18/19

Mail: MammaTessan@Live.se

Anonym sa...

Hej
Mitt favoritmärke är Snoffs för de fina mönstren med roliga namn.
Malin L
malinlofving(at)gmail.com

helena sa...

jag är gärna med! :) mitt favoritmärke är snoffs, speciellt den gulliga "apa dig"-klänningen! jag gillar också de söta mössorna från Liandlo :)

har länkat; http://hellavixx.devote.se/blogs/5084762/tofflor.htm

kram Helena :)
helenaeklund97@hotmail.com

Anonym sa...

Mitt favoritmärke hos preceli.se är definitivt DUNS Sweden. Deras pyjamasar är toksöta och har ett fantastiskt mönster!

Linnéa Lindgren
linnea.lindgren@hotmail.se

Anonym sa...

Jag älskar tofflorna från Bellio och Descentkläderna!

Mvh Hanna
samuelsson79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med i tävlingen. Mitt favoritmärke är ByJezz för att Checkme bodisarna är väldigt smarta.
Mormor Marita
bengtsgarden101(at)gmail(punkt)com

jenny sa...

Testar lyckan!! :) Lillsessan har ett par rosa, lillebror önskar sig också ett eget par lagom att använda till hösten när han börjar ta sig fram på egen hand! Här länkar jag: http://jennyn.blogg.se/tavlar/2010/june/underbara-bellio.html

Deras sida fungerar inte just nu men jag älskar Bellios tofflor - har som sagt ett par sen innan!

Anonym sa...

hej! jag gillar duns from sweden. :) adolf.carlzon@hotmail.com

mr22ga sa...

Hej! Vill självklart vara med även jag! Bellio är mitt absoluta favoritmärke! Har haft dessa tofflor till sonen tidigare och fullkomligt älskar dem och hoppas därför på ett par nya!

Länkar givetvis också så att fler hittar hit! Ha det bra så länge!

kramar Malin (mr22ga@hotmail.com)

Anonym sa...

Min favorit är pyjamas från DUNS Sweden så himla söta!!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Paraply tröjan av DUNS Sweden är snyggast!!

/Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Tofflorna från Bellio är mina favoriter - supersöta!!

/Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Inget är gulligare än Apa dig tröja från Snoffs Design


Mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Sofie sa...

Mitt favoritmärke är just Bellio. Deras tofflor är så underbart fina.

Jag länkar från min blogg.

soffan.s@gmail.com

Anonym sa...

Jag gillar mest märket Bellio "grodan" brun/grön.

Hälsningar
Tess Bollnäs

Anonym sa...

Nya märket Blå tomat är min favorit!

Memman
valo@live.se

Anonym sa...

Hej! Vill såklart vara med!
Ekologi -det är vår familjs melodi,
att värna om miljön är viktigt anser vi!
Därför väljer vi märken som uppfyller detta mest,
gjorda av material som vårdar naturen bäst!
När dessa egenskaper sedan ska råda,
är Bellio ett märke som uppfyller båda!

Håller tummarna, ha det gott så länge!

Mattias (elvisbeach@hotmail.com)

Stina sa...

Bellio är mitt favvo-märke! Ekologiskt och mjuka och sköna!

KRAM Sitna

alexandra mamma till tove sa...

oj nnu höll jag på att missa denna tävling. tur att jag såg det ..

jag gillar Iggy svart/turkos
om jag vinner vill jag ha dem i strl 22/23
då tror jag de passar perfekt till hösten då det blir lite kalare på golven.

jag har även länkat här:
http://axdal.se/troll/2010/06/21/21-juni-bellio-tofflor/

mvh alexandra
axdal@me.com
www.axdal.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam