måndag 21 juni 2010

Jävla kryp

IMG_6468Sötungen leker ute. På sig har han sin fina mössa från Smultronbyn!

Liam och jag passade på att gå ut och leka nu när det inte regnar. Han hade jätteroligt med sin sandlåda och lilla gräsklippare men de förbannade jävla knotten och myggen jagade in oss illa kvickt igen. Äckeldjur, dom sitter inborrade i både hårbotten och öron. Får hoppas att det är bättre väder imorgon och de små krypen pysslar med något annat om vi ska gå ut och ha lite roligt då istället!

2 kommentarer:

Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥ sa...

Åh knotten är absolut värst! Även om man tar på sig ordentligt med kläder så lyckas dom krypa in o bita en...uscha för dessa små otäckingar!

Hoppas att ni får en fin kväll inomhus istället :)
Kramar

Maria sa...

Å söt kille, gillar mössan ;) Hoppas även Liam gillar den.
Snart ska här sys mössor till hösten bla; Turkosa, himmelsblå och rosa molnmössor :)

Ha en fortsatt bra kväll utan knott!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam