söndag 20 juni 2010

Bellio

Ja, inte är väl jag den enda föräldern som är löjligt förtjust i Bellios söta barntofflor? Liam har ännu inte fått äga några egna men till hösten är jag säker på att vi kommer göra plats för ett par på skostället. Perfekt att springa med både hemma och på dagis!

Ni har väl inte missat att ni kan vinna ett par valfria Bellio-tofflor från Preceli? De mjuka och ekologiska tofflorna finns i sju olika utföranden och i storlekarna 18/19 upp till 26/27.

Tävlingen avslutas i morgonkväll klockan nio då en lycklig vinnare kommer att utses!
Så sätt igång och tävla, tävla, tävla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha gissa om man sitter här o håller tummarna redan nu? =)
Kan nog lova att dom hinner bli blåa innan klockan slår 21... :P

Amanda sa...

Jag är också barnsligt förtjust i dessa underbara tofflorna. Ludwig har heller inga ännu men någon gång... :)

Luddes hus fick han i julklapp av sin mormor för två år sen så jag vet faktiskt inte var det är inhandlat. Misstänker att det hur som helst inte finns kvar eftersom det var ett tag sen han fick det.

Hoppas ni haft en underbar helg!
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam