tisdag 15 juni 2010

Mors Dag-present på rymmen

IMG_6112
En glad
mamma med en efterlängtad present!

Jag berättade ju för ett tag sedan att jag veckan innan Mors Dag beställt en present, hissgardinen “Amor Vincit Omnia”, till mamma från Knalleboden. Men det har ju liksom inte dykt upp och Christer som driver butiken har haft fullt sjå att spåra paketet och ta reda på vart det kan ha gömt sig. Igår när jag var på Öland ringde han hem till oss och pratade med sambon, det hade visat sig att adressen hade fått en siffra fel och om det inte dykt upp i slutet av veckan skulle han skicka en ny till oss. Men idag kom det äntligen!

5 kommentarer:

Andreas sa...

Nice! Lätt kandidat som present till min mamma på mors dag nästa år (y)

Amanda sa...

Vilken tur att paketet hittade rätt till slut iaf. Det var en jättefin morsdagpresent mamsen fick!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Tur de kommit fram! Så fin den är!

Nadine sa...

Jätte fin, men måste säga att jag förväntade mig ett större leende från Anneli efter all denna väntan;)

Agnes sa...

Då ska du se första kortet. Men det ville hon inte ha med för "hon har så fula tänder" och "vi tar ett där jag bara ler istället" :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam