måndag 28 juni 2010

Oj, oj, oj

Har precis varit ute och rengjort Liams babypool och fyllt upp den med rent och fint vatten. Har även rengjort hans sandleksaker som han kan ha och blaska med! Ska bli kul för honom sen!

Gick även ner till postlådan och upptäckte till min förtjusning att ett paket och två postavin hittat dit. Nyfikna? Jag också! Ena paketet får inte hämtas ut förrän efter fem på Konsum och det andra (som jag inte har någon aning om vad det är) finns i Lenhovda dit de flesta DHL-sändningar till mig hamnar.

Ska visa upp paketen för er lite senare för nu ska jag strax åka till dagis och hämta hem min lille gullebulle!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam