söndag 27 juni 2010

Kvällspigg liten busunge

IMG_6895Liam myser med mormor!

Finally har Liam somnat. Han har varit en riktig liten buspelle ikväll och stimmat runt, dragit fram leksaker, pratat och hållit grannarna vakna. Vid tio fick vi besök av Liams mormor som varit iväg hela veckan och precis kommit hem från jobbet. Syntes på Liam att han saknat henne! Och givetvis hennes mobiltelefon som han gärna trycker på och pillar med. Den stackars manicken har varit med om en hel del och det visade det sig ikväll då den gick i två delar. Men Liam, den hårdhänta lilla busen, blev ju glad i alla fall för nu fick han behålla den för mormor. Som tur väl var så hade jag kvar min gamla mobiltelefon som hon kunde ta över så länge. Ja, jävlar. Det var ju lite dumt.

Nu måste jag gå och lägga mig. Klockan är sent, för sent för en söndag. Vill ju såklart hinna läsa några sidor i min nya bok också!

2 kommentarer:

Carola sa...

Vad för bok??? *nyfiken*

Agnes sa...

Carola:
Marian Keyes nya Brightest star in the sky :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam