onsdag 9 juni 2010

Välkommen till världen!

Det har inte blivit mycket sova för mig i natt. I gårkväll fick jag ett sms från Nadde som berättade att vattnet gått! Jag blev hyperhispig, skitnervös och överlycklig – allt på samma gång. Känslan från när Simon och jag låg inne på förlossningen i väntan på Liam sköljde över mig och då fattade jag att det var sant; Nadde och Jörgen ska ha barn! Dom ska få uppleva det finaste man kan tänka sig – att bli föräldrar!

I morse klockan 06:54 kom det jag väntat på – ett mms med en helt nykläckt liten prinsessa! Kan knappt bärga mig tills dom kommer hem. Jag vill lukta, känna och gosa. Sen vill jag såklart höra allt om förlossningen!
Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Nadde och Jörgen har fått en bebis! En liten tjej som hade bråttom att komma ut till världen två veckor för tidigt!

Stort GRATTIS till er än en gång! Hon är ljuvlig och helt perfekt!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Finns det någon härligare än en nyfödd bebis?!? Så bebis-sugen redan men ska nog vänta ett tag till innan vi sätter igång igen. När kommer er nästa?

Kram Karin

Cicci sa...

Trots att jag inte känner dom, så blir jag helt rörd. Jag minns själv känslan när min son kom till världen. Åååh, det är så mysigt o underbart! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam