tisdag 8 juni 2010

Vinnare: Jamen Benny

Tävlingen i samarbete med teateruppsättningen Jamen Benny är nu avslutad och tre vinnare
av ett bokpaket var är utsedd – det blev nummer 4, 53 och 33!
 Sweetzazza
  Annica Flinkens
Pluppelina

Stort grattis till er!
Tusen tack till Josefin på Prime för de fina vinsterna och tack till alla 71 deltagare!

Glöm nu inte att ta med barnen till Galärparken i Stockholm imorgon klockan 11
för att titta på Benny – föreställningen är helt gratis och har fått jättefina recensioner!

2 kommentarer:

sara sa...

Tack ännu en gång, så himla bra vinst

Sanna sa...

Ja, det är nog en glad vinnare som vann nu.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam