tisdag 22 juni 2010

Tävling: Sandberg Hus & Hem

Sandberg Hus & Hem är en hem- och inredningsbutik på nätet. I deras sortiment finner ni inredningsdetaljer – allt från barnrum till trädgård – från välkända och populära märken som Kids Concept, Tove Adman, Unica of Sweden, JaBaDaBaDo och många fler!

I denna tävling har du chansen att vinna “Moster Huldas Äppelskalare” som skalar, skivar och kärnar ut på sekunder och fungerar på äpplen, päron, potatis och lök. Inte bara väldigt praktisk utan fungerar även som en riktigt häftig detalj i köket!
Äppelskalaren finns i svart, rött och vitt och vinstvärdet ligger på 249 riksdaler + frakt!

Sandberg
Jag tävlar om en “Moster Huldas Äppelskalare” från Sandberg Hus & Hem!

D
elta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt (förutom äppelskalaren) i butiken! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas tisdagen den 6 juli klockan 21:00! Lycka till!

73 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, har länge sneglat efter denna roliga produkt:) OCh på sidan hade dom många läkra smycken.. Sofie Z fie84@spray.se

Emeli sa...

Jag vill vara med och tävla. Mina favoriter är näckros sänglampan och prinsess lektältet.

emeli_falk@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Vilken super häftig äppelskalare. Ha det så bra! Kram Ulrika (ulrika@edberg.nu)

ceciliamarklund sa...

Jag kikade in på sidan o gillade racerbilarna, och även lektälten i olika fäger. (Självklart halkar man in på "barn" direkt.)

Ha en bra dag.
ciszi@hotmail.com
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/06/jag-tavlar-om-en-moster-huldas.html

Anonym sa...

Å den skulle jag vilja vinna för jag använder mycke äpplen i mat o bak. Pluppelina2@hotmail.com

Therese sa...

Hej jag vill gärna vara med och tävla! Favoriten på sidan förutom äppelskalaren är nog VENEDIG örhängen :)

The-rese.94@hotmail.com

Emma Johansson sa...

Jag är med och tävlar!
Förutom äppelskalaren tycker jag denna dalakannan var snygg: http://sandberghusochhem.se/visa_produkt.asp?t=Dalakannan&id=150&lang=sv

thesan89@hotmail.com

Josefin sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla.
Min favorit är nog armbandet amarillo!

Har länkat
http://josefinstavlings.blogg.se/2010/june/appelskalare.html

jollan_89@hotmail.com

Anonym sa...

Vad coolt. Den är behändig till när man ska skala många äpplen till att göra paj.
Favorit: Cerise racerbil. :D

Caroline S
caroline-soederberg@hotmail.com

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Min favorit är det handgjorda kaklet med olika budskap :) Underbart! /E

Anonym sa...

hejhej!
jag gillar cafebord evelyn. :)
hoppas på att vinna denna fina äppelskalare
martina_holst@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!
Hoppas vinna en svart!
Jag tycker VENEDIG halsbandet är himla fint!

veronica_134@hotmail.com

Mrsfunky sa...

Oh vad mycket fint dem hade! Är gärna med! En av favoriterna är trappstegen star, så fin. Skulle passa kanon på lillkillens rum.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/06/nya-tavlingar-igen.html
Ha en fortsatt fin kväll! Kram

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!

Min favvo på sidan är Racerbil Lime http://sandberghusochhem.se/visa_produkt.asp?t=Racerbil+Lime&id=143&lang=sv

Mvh Hanna
samuelsson79@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är med och tävlar och vill verkligen vinna detta praktiska redskap att ha i köket. Det skulle passa perfekt hemma hos mig dessutom med en äppel tokig liten flicka och jag själv som gärna mixar, blandar och exprimenterar med det mesta i köket.

Min favorit produkt förutom äppelskalaren är definitivt "Klädhängare Star" som jag länge suktat efter (men ej har plats för att köpa nu medan jag bor hemma).

Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavlar-om-en-appelskalare.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Ulrika Carlsson sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla! Min favorit är väggstolen till hallen!
Vänliga hälsningar
Ulrika
emkas@live.se

mamma te 2 tuffingar sa...

arrrrrrrrrrrr vill vinna vill vinna denna. mina söner e frukt älskare av bara den och jag e såååååååå trött på det eviga skalandet så det står typ på denna.. kommsi kommsi ta mig hahaha

favo sak i butiken: taggtråds kronorna så klart. kolla min blogg design så förstår du mitt val ha ha

tips länk:http://darkbarbie.blogg.se/2010/june/vinn-hos-agnes-6-juli.html

chanette_s@hotmail.com

Anonym sa...

min favorit är det handgjorda kaklet med ordet omtanke på...
annamathildaeriksson@hotmail.com

Krånglig&Konstig sa...

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/june/tavling-hos-agnes-1.html#comment

Är med! :)
Min favoritprodukt : HAMILTON White

kranglig_konstig@live.se

Anonym sa...

Hejsan!

Min favorit är den vita vägghyllan STAR.

Men vill förstås vinna äppelskalaren, för den
kommer att användas.

Hälsningar Susanne
gotland(at)speedmail.se

Carita sa...

JAg är gärna med! Min favorit är "Fat på fot". Den var enkel och snygg :)


Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Rolf sa...

Dalakruka- liten är vad jag ser som det jag mest kan få glädje av. Då till någon av mina krukväxter.

Anonym sa...

Jag gillar de handgjorda kakelplattorna. De ger en väldigt personlig prägel på inredningen och är en väldigt kul detalj.

frida@bjerred.com

Sara - Thaison sa...

Cool skalar som hade passat snyggt i vårt nya kök.

Jag gillar den limegröna racerbilen samt Fat på fot och skålarna mini.
sassatj @hotmail.com

Anonym sa...

Kan undra om Moster Hulda kände min mormor Alice?
Hon hade en precis likadan;)
Min favvo är annars Väggstolen att ha i hallen. Jättefin och smart!
hälsningar
Memman
valo@live.se

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla. Jag gillade verkligen racerbilarna i olika färger samt att de handgjorda kakelplattorna var fina.

Hälsningar

Miss T

CherryCheek sa...

Vilken supersmart pryl!
En sådan skulle verkligen underlätta
matlagningen & till och med göra den lite roligare!

Blev verkligen förälskad i de handghorda
kakelplattorna med hjärtan och fina ord!
Skulle vara superfint att ha både i kök och badrum! :)

Håller tummarna!

CherryCheek sa...

Vet inte om di fick min mailadress automatiskt i kommentaren nyss, så du får den här! :)

http://CherryCheek.com
cherrycheek.blog@gmail.com

lindet sa...

hej jag vill gärna tävla.

min favorit är Dalakannan. Så fin och har bott i dalarna så vore roligt att ha en sådan:)

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är jätte gärna med och tävlar, vilken fyndig grej. De skulle vara toppen att ha en äppelskalare när man är allergisk mot skalet, att själv slippa skala, de vore en dröm.

Min favorit produkt på hemsidan var dalakannan och halsbandet ACAPULCO Black.

Jag har även länkat på min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/june/vinn-en-appelskalare.html

Kram Anna
melinasmamma@live.se

marianne.e2 sa...

Hejsan! Självklart vill jag vara med och tävla. Jag gillar starkt lampan Näckros Classic modell 50. Äppelskalaren är en kul grej som skulle vara kul att få./Kram

marianne.eriksson373@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, jag bara älskade Dalakruka liten, den skulle bli pricken över i på mitt nya balkongbord.

Hälsningar Jessica
jessica_hellstrom@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, min favorit hos Sandberg Hus & Hem är dalakeramiken med hästen på, dalakannan är en verklig favorit.
En skalare vore perfekt att vinna.

Hälsningar Pia Västervik
bakformen@gmail.com

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag vill vara med och tävla.
Min favoritprodukt är "Fat på fot".

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/june/sandberg-hus-hem.html

lii76@hotmail.com

Anonym sa...

Kallt i sängen det kan bli, när pappa spar på energi, så en gotlandsljusstake skulle värma gott, bli ett stämningsfullt energitillskott. Trevlig sommar! bjorcks@hotmail.com

Anonym sa...

Lampan Näckros Opal är väldigt snygg,men det finns mycket annat jag skulle vilja ha. Anmälde mig för nyhetsbrev direkt. Ha det fint!
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Halsbandet BARCELONA är min klara favorit.
Hälsningar Anneli
a.e.m-49@hotmail.com

Alexandra sa...

E-post : helloying@live.se
Min favorit produkt blev http://sandberghusochhem.se/visa_produkt.asp?t=Lekt%E4lt+Bilen+Billie&id=133&lang=sv

care69 sa...

Jag är gärna med!
Min favorit är väggstolen, himla praktisk och snygg.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/06/6-juli-vinn-moster-huldas-appelskalare.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej!
Min favvorpryl är torkvindan.
Tvätt som får hänga ute och sen luktar gott av sommarsol!

Anna zizzy@spray.se

Sahra sa...

Min mor och far har en sådan cool skalare, har funderat på att köpa en själv,
men det har inte blivit av.
Så kanske har jag tur nu?



sahrafloren@gmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, en perfekt vinst när man har småbarn.

jag gillar den blåa postlådan som de hade i barnkategorin

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/appelskalare-67.html

info@annakarlsson.se

Annica sa...

Favoritprodukt är handgjort kakel.. "Omtanke" skulle perfekt sitta i mitt nya kök som jag ska ha efter sommaren. :D

bloodsband@live.se

Therese sa...

Det måste så klart bli den cerisa racerbilen! Klockren!
Hoppas på tur!
Therese
essimjau@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna delta i din tävling!
Vilken härlig vinst :)
Kollade runt i butiken och fastnade för lampan "Näckros Opal"! Så söt :)

Maria Ö
hatti_fnatti@hotmail.com

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Vilken tuff, min favorit grej i butiken är racerbild turkos

rickard Johnson sa...

Om jag vann skulle jag välja halsbandet AMMAROO och ge till min sambo. Det är hon värd efter att ha fött vårt tredje barn.

/Rickard
info@personalkontakten.se

Elin Nilsson sa...

Elin Nilsson, eljajakobsson@hotmail.com
Min favoritprodukt hos er är Dalakannan, den är snygg och stilren. Det som gör att jag tycker lite extra om den är nog kanske för att jag har mina rötter i Dalarna.

Carolina sa...

Min favorit är trappstegspallen Star :-)

carolina.ahsberg@telia.com

Anja sa...

Min favoritprodukt är väggstolen :)

Emma sa...

Vill tävla. Min favorit är Lektält Bilen Billie.

em_877@hotmail.com

MansonDust sa...

Glömde mailen:
mansondust@gmail.com

MansonDust sa...

Min favorit blev http://sandberghusochhem.se/visa_produkt.asp?t=Racerbil+Cerise&id=144&lang=sv

Länkat:
http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/june/appelskalare-fran-sandberg-hus-hem.html

Maria sa...

Min e-post är marishkasenator@gmail.com. Favoritprodukten får vara lampan Näckros Opal.

Anonym sa...

Hej!

Är gärna med och tävlar! =)

Favoriten på deras sida blev Lektält Bilen Billie, min lilleman älskar bilar och skulle nog bli överförtjust i detta kryp in! =)

Fortsatt trevlig sommar!

Mvh// Helena

mrs_karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken smart sak!

Min favorit på deras sida är Husets Krona, men det är bara att fortsätta drömma om den!

/

Maggan

maggankarlsson@live.se

Anonym sa...

Hejsan! Jag vill vara med och tävla.
Min favorit på webbutiken är den enkel och smarta väggstolen!! tack!

mvh,
mirage

mft1202@yahoo.com

Anonym sa...

Min favoritprodukt från butiken är Edison betong. Jätte cool lampa! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

MammaTessan - Tävling pågår sa...

Jag är med coh tävlar.
En favorit från butiken var LA PAZ armband.
Om jag vann skulle jag vilja ha en svart äppelskalare.
Mycket fiffig grej :D
Mail: MammaTessan@Live.se

cattis sa...

min favoritprodukt är den turkosa racerbilen :)

här har jag länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/july/sandberg-hus-hem-favoritboken-och-dadadoo.html

hejcattis@hotmail.com

shoppingtokig mamma sa...

Helt klart är äppelskalaren favoriten då vi har två äppelträd som ger mmkt frukt o då vore denna suverän!

Spacegirl sa...

Min favoritprodukt är armbandet ISTANBUL turkose
spacegirl7@passagen.se

evamar sa...

Edisonlampan är supercool. En sån har jag lagt till på min önskelista.

Vill inte ha min mail i en kommentarsruta, men du når mig enkelt via bloggen där jag också länkar:

http://evamar.blogg.se/2010/july/appelskalare-6-juli.html

Linda sa...

Jag vill gärna vara med och min andra favorit är Lampan Edison betong

linda.stjernstrom[at]hotmail.com

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/07/vinn-appelskalare.html

lindet sa...

Hej jag vill vara med och tävla.
Min favorit förutom skalaren är Den magiska resan till elefanterna. Den hade passat fint i dotterns rum.

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

Mamma Mia sa...

en äppelskärare vore en häftig grej annars väljer jag ett halsband som heter Venezia nånting..

Mashiara sa...

Jag vill vara med och tävla :)
Var inne och tittade på affären och lampan som är gjord i betong var riktigt nice!

mashiaraa@hotmail.com

Anna sa...

Åh, en röd äppelskalare hade verkligen blivit pricken över i.et i vårat nya röda kök. Efter att i ett års tid lagat mat i ett provisoriskt kök i ett gammalt material rum ska det bli så skönt att i slutet på sommaren kunna inviga vårat nya kök. Äppelskalaren hade gjort sig så bra där.

Lampan Edisonbetong hade inte heller suttit fel, men det var svårt att välja bland alla gobitar i butiken!

lanja sa...

vem har gjort din desitgg

Mattias sa...

Hej! Är självklart med och länkar också här:http://villduvinna.blogg.se/2010/july/appelskalare-6-juli.html

Min favoritprodukt är lampan i betong som är helt underbar! Håller tummarna!

Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Sugar and Spice sa...

Jag är gärna med och tävlar om den praktiska äppelskalaren och har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2010/07/vinn-en-appelskalare.html

Min favoritprodukt är dalamuggen. Älskar te och temuggar.

Anonym sa...

tjena jag gillade bäst Stol Nice Rosa


mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Sandra Larsson sa...

Min favorit är Gotlandsljusstaken.

sandralarsson73@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam