torsdag 24 juni 2010

På besök i Broakulla

Lika strålande väder som gårdagen! Solen skiner och golvfläkten snurrar för fullt i vår bastu till vardagsrum.

Liam och jag åkte som planerat till Broakulla idag. Satt ute på verandan hos gammelmormor och bonusgammelmorfar och kalasade på smörgåsar, bakelser och uppfriskande vattenmelon. Dom hade gjort i ordning en leklåda till mitt busfrö och han var snabb med att kasta ut varenda pryl över hela verandan. Jisses, vad kul han hade och bollarna var ju roligast!

IMG_6580IMG_6622IMG_6627IMG_6596IMG_6603IMG_6598IMG_6589IMG_6619

3 kommentarer:

Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥ sa...

Ser att ni haft lika underbart väder som vi! O söta lille Liam är så finklädd :)

Kramar

Carola sa...

Vilka härliga bilder! Han ser så glad ut, er lille son.

Bloggsvar: Vad glad jag blev över din kommentar om tårtan! Och ja, vi gjorde den helt själva! Jag stod för idéerna och min älskade make för ritandet med den ätbara pennan, han är så duktig på att teckna.

Thaison sa...

Glad midsommar :) Hoppas ni har fint och härligt sommarväder?!

kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam