fredag 4 juni 2010

Vår fredagskväll

Vi har idag fått besök av Liams faster/gudmor Lisa och hennes sambo Ante. Han fyllde trettioett för ett antal veckor sedan och först nu passade en träff in för att fira honom litegranna! Present fick han, två stycken Just another fuckin’ t-shirt. Passade bra tyckte vi! Hur svårt är det inte att köpa present till någon man inte känner så väl? Men nog blev han nöjd alltid!

Till middag blev det grillat – vad annars? Massa mumsfillibaba! Klyftpotatis (när f-n kommer nypotatisen?), fläskfilé, tzatziki, sallad med mera. Även grillat till efterrätt! Något nytt som Simon nosat upp; vaniljglass med grillad banan som är fylld av mjölkchoklad. Fy. Fan. Vad. Gott.

Kvällen avrundades med finalen av Talang innan gästerna begav sig hemåt! Mycket trevlig kväll!

IMG_5290IMG_5287IMG_5304IMG_5281IMG_5284IMG_5292

2 kommentarer:

Nadine sa...

nypotäterna har redan kommit, look in lessebo konsum

Emma Johansson sa...

Så ni känner Ante? :P

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam