fredag 25 juni 2010

Tävling: Bamba

Bamba är din leksaksbutik på nätet! Dom har ett brett utbud – allt från utomhuslek till barnrumsinredning – med allt ett busigt barn kan tänka sig! I deras sortiment finner du kända och populära märken som Brio, Micki, Fisher Price och många fler!

I denna tävling har du chansen att vinna ett presentkort på 500 riksdaler att handla för i butiken! Det var väl inte illa?

Bamba
Jag tävlar om ett presentkort på 500 kr från Bamba!
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Bli medlem i Bambas facebookgrupp och bjud sedan in så många vänner ni bara kan! Efter att tävlingen avslutats skriver ni en lista på de vänner ni värvat och mailar den till anders.danielson@bamba.se och skriver “Agnes Tävling” i ämnesraden. Den som har lyckats värva flest vänner vinner presentkortet!
Lämna också en kommentar så jag vet vilka som deltar och vill ni länka till tävlingen så får ni gärna använda bild och text ovan.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 9 juli klockan 21:00! Lycka till!

13 kommentarer:

Helena sa...

Jag vill tävla!!

Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/june/tavling-fran-bamba.html

Och går nu med på dreas sida på facebook.

Håller mina tummar:)

Sanna sa...

Jag är med och gör ett försök så får vi se om man har någon chans.

Anonym sa...

Det skulle vara väldigt kul att få vinna till mitt barnbarn. Pluppelina2@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er med og krysser fingrene.

http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-gavekort_26.html

God helg.

Klem fra Hilde

alexandra mamma till tove sa...

jag är också gärna med o tävlar.

jag har länkat här och är med i gruppen samt har föreslåt bamba för så många som jag kan..

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/presentkort-bamba-97.html

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Jag har skickat inbjudan via face och gillar själv. vill gärna vara med på tävlingen

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar.

Jonas
the_bosch_man@hotmail.com

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/06/tavling_2021.html

Linda sa...

Jag är med :)

Gillar på face å ska bjuda in folket nu :)

http://miliannova.blogg.se/2010/june/bamba.html

Cicci sa...

Jag är med, såklart. :)

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/07/9-juli-presentkort-bamba.html#comments

shoppingtokig mamma sa...

Såklart vill jag vara med och tävla!

Anonym sa...

jag vill solkklart vara med

annica@flinkens.com

mariat sa...

klart jag vill vara med i tävlingen, jag har skickat massor av inbjudningar så nu får vi se om det blir lite fler vänner i gruppen.

ajlitza@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam