tisdag 30 november 2010

Utvecklingssamtal

IMG_7156Min lille plutt på sitt allra första dagisfoto!

Vi är precis hemkomna från Liams utvecklingssamtal, hans andra hittills. Precis som den förra gick det jättebra! Majvor hade bara positivt att berätta. Hur glad och pigg han är, hur mycket han tycker om att sjunga, måla och leka ute. Hans aptit har sjunkt en del sedan han började i februari men äter det gör han. Kanske inte allt, han är väl antagligen lika kräsen som sin fjantiga mamma! Hon berättade också att han kan bli lite förbannad om någon tar hans leksak, men det är ju inte bara negativt utan visar även att han “inte fjantar med” och kan säga ifrån när han tycker det går för långt.
Så överlag var hans lilla utvärdering mycket bra och jag blir så stolt över honom när jag får höra allt positivt dom har att berätta! Och jag vet ju att han trivs på dagis, det är ju knappt att man får med honom vid hämtningarna!

Fick också det efterlängtade dagisfotot, duktiga Kicki som fotograferat! Tycker det var så fint då det var närbild på alla barnen tillsammans, annars brukar ju avståndet vara lite längre. Men jag är så nöjd som man kan bli. Liams allra första dagisfoto – stort! Nu ska jag bara ordna med en fin ram och vit passepartout och hänga upp den på hans rum!

2 kommentarer:

bakformen sa...

Hejsan, han är så söt på fotot.

/ Pia

Agnes sa...

Bakformen:
Tack så mycket Pia! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam