måndag 22 november 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har 3 tävlingar igång och en avslutas ikväll – delta!
  • Sambon jobbar förmiddag denna veckan, skönt att ha honom hemma om kvällarna!
  • Vi har besökt Broakulla Julmarknad i helgen.
  • Min fina Evelina fyllde 23 år i fredags, present kommer!
  • Jag har massor att pyssla med i veckan; julpynta, julpynta och åter julpynta!
  • Liams faster/gudmor fyller 25 år på onsdag och igår firades hon av hela lilla familjen.
  • Jag har, sedan en månad tillbaka, brutit kontakten med en vän (läs; energitjuv). Har aldrig mått bättre!
  • Kanske, kanske dyker lillebror upp i tv-rutan ikväll. Håller tummar och tår!
  • Jag har hittills haft en jättebra dag.
  • Liam ska snart hämtas på dagis och gubben kommer hem från jobbet!
  • Det är bara 33 dagar kvar till julafton! Lovely, lovely, lovely!

3 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Härlig lista vännen! Skönt att ha blivit av med en energitjuv och att du har en masa roligt julpyntande framför dig :)
Kramar

Linda sa...

härlig lista!!

Anonym sa...

Åh det är så bra med måndagslistan!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam