måndag 15 november 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har sex härliga tävlingar igång! Tävlingen om en Belly Bandit går ut ikväll – du är väl med?
  • Morfars begravning var så fin! Tror han var nöjd!
  • Vi besökte Huseby Julmarknad i lördags, mysigt och julinspirerande!
  • Liams farmor har varit och hälsat på, vilket inte händer alltför ofta…
  • Vi var på Fars Dag-middag hos Liams gammelmorfar igår.
  • Liam tävlar om ett fint pris i Mykidoos novembertävling på facebook. Rösta, blomma_1188032015_49885rösta, rösta!
  • Min fisunge var så glad ni vi kom till dagis i morse. Underbart!
  • Jag har varit på morgonfika hos Eve och barnen idag.
  • Vi var i skogen i förmiddags och plockade tallris till farstubron. Så fint!
  • Planerar en rolig julöverraskning här på bloggen – spännande!
  • Det är bara 40 dagar kvar till julafton! Wihooo!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam