måndag 15 november 2010

Godmorgon måndag!

IMG_6382 Liam och pappa har kittel-kalas på morgonkvisten!

Det känns som om denna dag kommer bli en mycket bra måndag! Vi har en riktig “familjemorgon” vilket inte händer alltför ofta. Det brukar oftast bara vara jag och Liam som smågnabbas om frukost och ytterkläder men idag är även pappa Simon med. Han ska gå tvåskift de kommande veckorna med start på kvällsskiftet i eftermiddag. Så han har haft lite(?) svårt att sova under helgen när han försökt ställa om sig från nattskiftet. Redan vid halv sju var han uppe idag, gick en lång runda med hunden och besökte affären innan han väckte oss vi åtta. Känns mysigt att ha honom här!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam