onsdag 17 november 2010

Tävlingstips med HETA julklappar!

Idag har Kelda® Soppjakt dragit igång!

Det är en stor tävling där ca 50 stycken små Kelda® Soup in a cup har gömts på över 50 bloggar och sajter,
även någonstans här på min blogg! Vill du värma dig och en vän med en resa till Kanarieöarna gäller det att
hitta alla gömda soppor och motivera varför du vill vinna. Kanske blir det du som drar hem 1:a priset?
2:a till 99:e priset är en Kelda® badhandduk och Kelda® Soup in a cup-varucheck. Dessutom får de 1000 första
som hittar 10 soppor varje vecka varsin Kelda® Soup in a cup-varucheck!

Kika in på Kelda® Soppjakt på en gång och delta! Visst vore det helt fantastiskt med en resa i julklapp?
Du har fram till den 17 december på dig!

 

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam