torsdag 4 november 2010

På väg hem från dagis…

Liam ville inte följa med hem från dagis idag, han hade på tok för roligt med rutschkanan och sina småbilar. Jag fick bokstavligt släpa honom ut i kapprummet och samtidigt muta med en tur till hyttgårdens lekpark. Det gick han med på! Vi hade en mysig stund där i lekparken innan det var dags att bege sig hemåt. Men icke skulle han hem inte. Istället fastnade han vid ingången till hyttan och sprang fram och tillbaka på den där rampen dom har vid trappen. Upp och ner, upp och ner. Att en handikappsramp kan vara så rolig? Men till slut kom vi hem i alla fall. Fast ja, inte skulle han följa med in inte. Istället var det raka vägen bort till mormor där han nu äter pepparkakor och dansar! En riktig mormorgris!

IMG_5804IMG_5815IMG_5807IMG_5808

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam