fredag 19 november 2010

3 timmar kvar…

…sen smäller det! Då drar jag en vinnare som får den söta nattlampan och gosedjuret “Ewan the Sheep” från butiken Syster & Bror hemskickad i brevlådan. Det är en perfekt julklapp till en liten som är mörkrädd eller som kanske vill ha en kompis att gosa med!

“Ewan the sheep är ett mysigt gosedjur med inbyggt ljud och mjukt rosa sken som ska ha en lugnande effekt och främja barnets sömn. Ljuden är konstruerade för att efterlikna de som ett barn hör i mammas mage, bl.a. hjärtslag och har testats fram för bästa resultat. Ljuden är inspelningar och ej datakonstruktioner och finns i 4 olika varianter.
Ewan är även perfekt på resan och tack vare svansen med kardborreband så kan fåret fästas i vagnen, bilen, spjälsängen m.m.”

Har ni ännu inte deltagit så passa på att göra det! Kanske blir det du som drar vinstlotten? Tävlingen pågår till klockan 21:00 ikväll och ni hittar den HÄR!

Glöm heller inte att ni har 10% på hela Syster & Brors sortiment! Ange endast koden “jul”!

3 kommentarer:

caroline rådahl sa...

*håller verkligen tummarna* vill så gärna vinna

Nina sa...

theo sitter här bredvid och helt plötsligt hörs en tjut då han ser fåret. hahahah. sååån da seeep. haha.

har du sett timmy på br som blundar och snarkar om man lägger honom ner *S*

martina sa...

Hej,

För ett tag sedan anordnade jag en tävling där du var med och tävlade.
Nu är det dags för tävling igen, vill du vara med?
http://magotsuku.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-piece-of-soul.html

Trevlig kväll
Martina

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam