lördag 6 november 2010

Det är ingen vanlig dag…

…för det är Simons och min årsdag! För sex år sedan föll jag för denna skäggiga fotbollsnörd på en fest i Emmaboda. Vi har haft ett riktigt bergochdalbane-förhållande med flera motgångar. Men har vi klarat det så här långt klarar vi lite till! Sex år, ett hem, en hund och en underbar son – vi är så lyckligt lottade!

Detta ska givetvis firas lite, som varje år. Liam ska sova över hos gammelmormor och bonusgammelmorfar inatt och jag har precis packat hans lilla övernattningsväska. Han kommer få så roligt! Simon och jag ska däremot in till Växjö där det vankas bio på Filmstaden klockan sex och därefter en 3-rätters middag på CasalingaUnderbart.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Vad romantiskt! ^^
Grattis! :D

Mrsfunky sa...

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll! =)
Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till er

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Grattis på årsdagen! Såklart att det måste firas ♥
Kramar

-fam bus- sa...

Men vad roligt! Stort grattis till er båda :)

Hoppas ni fick en mysig barnfri kväll, och natt ;) hehe
kram kram

Therese sa...

Stort Grattis och hoppas ni får en rolig kväll!!

Linda sa...

grattis på årsdagen!

tarja sa...

Åh lät mysigt! Får gratulera på årsdagen!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam