tisdag 30 november 2010

Agnes Julkalender

Förra julen körde jag med Julklappsregn med Agnes som var en julklappsutdelning till mina läsare
under november månad. Men i år har jag tagit ett litet steg längre. För är man “tomte” året runt ska man
såklart bre på lite extra under den finaste högtiden vi har!

Den 1 december, imorgon, är det alltså dags för Agnes Julkalender som kommer att göra väntan på den riktiga jultomten lite roligare! Varje dag mellan 1-24 december kommer en lucka att öppnas vid midnatt. Bakom varje lucka finns en rolig tävling som alla kan delta i och ha chansen att vinna enda fram till klockan 22:00 då jag drar en mycket lycklig vinnare. Alla deltagare har alltså 22 timmar på sig att delta innan en ny lucka öppnas. Låter det spännande eller låter det spännande?!

Jag är jättespänd på hur detta kommer att gå och jag hoppas innerligt att så många som möjligt vill vara med och tävla!
Så håll nu ögonen på glänt, första lucköppningen är olidligt nära – redan vid midnatt!

12 kommentarer:

Sandra Mårtensson sa...

Ser fram emot det! :)

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Låter jätte spännande! Hoppas att man har lite tur i din kalender i år då :)
Kramar

maria sa...

Gud vad kul :D ser verkligen fram emot det!

Unknown sa...

Mina ögon är redan vidöppna :) Låter som en rolig idé!

Anonym sa...

Åh så skoj, inte för att jag någonsin vinner något - men jag ska allt hålla utkik här!

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Självklart kommer man vara med och tävla! Hoppas självklart att man även kommer vinna någon av dagarna:)

Ha en fin dag!

kram

Therese sa...

Vad roligt! Jag längtar!

Carolina sa...

Vad roligt, ser fram emot din kalender o hoppas du hänger med i min också! Kram

Anonym sa...

Ska absolut vara med och tävla!

Veronica, Mamma till Leo ♥ sa...

åh, det ser jag fram emot :)

carro sa...

jag vill vara med o tävla! Min favotit till mina grabbar skulle vara Snowracer Ultimate Pro. =)
MVH
Carro

Carro128@hotmail.com (jag lägger upp det i min blogg oxå, maila mig om du vill ha lösenordet till min blogg. )

Ida - mamma till Alva sa...

Jag vill vara med :) Min favorit är väggtexten Vårt lilla hjärta



mail: in_88@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam