måndag 29 november 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Vi har shoppingen i Ullared överstökad – massa julklappar blev det!  
  • Äntligen är alla stakar och stjärnor uppe i fönstren. Julkänslan är total!
  • Vi har gjort pepparkakshus, lussebullar och pepparkakor i veckan.
  • Första advent är här och snön lyser vit, precis som det ska vara.
  • Liam har fått en ny pulka och han älskar den, mycket bättre än barnvagnen givetvis.
  • Har fått långhelg då sambon tagit ledigt under hela dagen.
  • Har fikat med min Evelina idag och gosat med hennes gullungar!
  • Liam och jag ska på utvecklingssamtal imorgon, hans andra!
  • Det är bara 26 dagar kvar till Julafton!

1 kommentarer:

Ella sa...

ok... jag har för mej att det lätt smakar bränt... men jag kan minnas fel... jo, det blev en lång berättelse... men det hände ju så mycket... haha... är ändå väldigt imponerad av att jag minns så pass bra så här länge efteråt... haha...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam