måndag 1 november 2010

Sagolik tröja till Liam

IMG_5714

När jag kollade postlådan idag var jag förberedd på reklambuntar och fönsterkuvert – inte ett paket. Blev jätteförvånad och såklart nyfiken! I paketet låg en sagolikt söt tröja till Liam av danska märket MIO my MIO. Jag kopplade först ingenting förrän jag fick syn på den lilla lappen i paketet, det var ju KatarinaLily och Brorsan som skickat paketet!

Såg på din blogg att Liam var sjuk :( Hoppas en tröja med sagomotiv piggar upp honom lite!
Kram Katarina

Åh, vad glad jag blev! Visst är den hur fin som helst?! Höstmysiga färger till min lille gullebulle!
Tusen tack och massa kramar till generösa KatarinaLily och Brorsan för ännu en jättesöt tröjan!

3 kommentarer:

Linda sa...

pj vad söt tröja! tänk vilka underbara läsare det finns!

Lina sa...

Hoppas ni haft en bra dag? Och att lilleman piggar på sig! kram

tarja sa...

Vilken snäll läsare! Man blir så glad när man får en liten extra överraskning ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam