måndag 1 november 2010

Dagisfritt

IMG_5679 En nybadad (och skräckslagen?) liten badkruka.

Idag är Liam hemma från dagis, det är studiedag eller nått sånt. Såklart lite synd då han missade hela förra veckan men imorgon är det ju dags igen för en massa bus med kompisarna!

Vi sov länge idag, till klockan tio, och har tagit det lugnt hela förmiddagen. Ätit frukost i godan ro, haft besök av Liams mormor, skitgrisen har fått sig ett bad och så har vi alldeles nyssens fått i oss lite lunch. Det är det bästa med att Simon jobbar natt; han tar med sig nybakade frallor hem varje morgon!

Strax blir det en liten promenad. Kanske ett stopp i lekparken även denna dag?

2 kommentarer:

Simon sa...

Inget slår Fenix frallor på morgonen :)

-fam bus- sa...

Ååååh sov ni till kl 10! Jösses vilken lyx :)

Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam