tisdag 9 november 2010

Innan läggdags

IMG_6082Pappa hjälper Superman med pyjamasen innan läggdags!

Klockan börjar bli mycket. Tiden bara flyger iväg från det att Simon åker till jobbet vid 21:45. Är det inte något på tv så nog fasen finns det något att pyssla med vid datorn. Ja, jag är en datanörd.

Liam somnade vid åtta-tiden. Jag vet inte vad det varit med honom ikväll riktigt. Jättesur och ledsen över allting. Han var varm också men jag hoppas verkligen inte han ska bli sjuk nu igen. Mina pojkar har ju nyss blivit friska! Får se hur han mår imorgon, det är ju trots allt sista dagen på dagis så förhoppningsvis är han kry efter lite sömn!

1 kommentarer:

Mickan sa...

Så söt. :)
Hoppas han slipper förkylning.
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam