måndag 22 november 2010

Godmorgon måndag!

IMG_6721 Liam tittar på tv innan avfärd till dagis!

Jag känner mig ovanligt pigg idag, trots att jag låg och vände, vred och tittade på klockan i natt. Man ligger och stirrar på klockvisarna och räknar på fingrarna hur många timmar man får sova om man somnar just då. Inte alls stressande!

Liam har precis fått i sig lite frukost och tittar nu på Musse Pigg’s Klubbhus. Ska försöka få på honom lite kläder och sen ska vi ge oss av till dagis! Mormor kommer sen och hämtar mig när jag är tillbaka, då blir det en sväng till Ateljé Vidagård!

4 kommentarer:

Life Of An Angel sa...

Det där med att titta på klockan och räkna timmar gör nog alla men som sagt überstressande så vet inte alls varför man gör det :)

Hoppas ni får en bra måndag

Nina sa...

sötnos!


vinnaren av min minitävling är nu dragen, kika in om det va du som vann! Tack att du var med =) Kramis

Anonym sa...

Sådär gör jag varenda natt. Räknar ut precis hur många timmar och minuter jag får sova om jag somnar preciiis då.
Och det gör man ju aldrig.
Fast till skillnad från dig vaknar jag väldigt sällan pigg! ;)

Nina sa...

ska bara fixa lilla paketet nu med. men ut kommer ja inte idag.. tur att det kommer fler dar.. :P

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam