måndag 8 november 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har sex härliga tävlingar igång! Du är väl med och slåss om en goodiebag?
  • Jag har varit på jobbintervju och väntar på svar. Håll tummarna!
  • Liam tävlar om ett fint pris i Mykidoos novembertävling på facebook. Rösta, rösta, rösta!
  • Tobias var här i fredags och vi hade myskväll med Idol, planka och god efterrätt! 
  • Simon och jag har varit tillsammans i sex underbara år ♥ blomma_1188032015_49885
  • Liam har sovit hos gammelmormor från lördag till söndag…
  • …så att mamma och pappa kunde fira sin årsdag med 3-rättersmiddag och bio!
  • Jag träffade på charmknutten Bingo Rimér igår och han var såå trevlig!
  • Kosta Julmarknad är i full gång och de 2 miljoner juleljusen lyser upp hela byn!
  • Vi har en ny och spännande vecka framför oss! Massor att lära!
  • Det är bara 47 dagar kvar till julafton!

2 kommentarer:

jenny sa...

Åhhh härliga du - vilken lista!! Underbar!

Kramar jenny

Christin sa...

bra lista =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam