fredag 12 november 2010

Mot Ljungby

IMG_6227Mormors och morfars vackra bröllopsfoto.

Klockan halv fyra idag ska min (biologiska) morfars urnsättning ske. Det blir ingen stor tillställning, bara de närmaste som ska mötas utanför kyrkan och ta farväl. Han ville begravas i Ljungby tillsammans med sina föräldrar så strax ska vi bege oss mot Växjö där lillebror ska plockas upp. Jag känner mig inte alls ledsen eller nere, han har det ju så bra nu där hemma på Andra Sidan! Och det ska faktiskt bli kul att träffa lite släktingar från hans sida, personer som jag aldrig träffat tidigare. Och så kommer ju mina småkusiner, Tove och Edvin, vara där också så Liam har någon att leka med!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Hoppas det var fint på ursättningen. Jag beklagar...

Tack så mycket. Roligt att du gillade bilderna. :)

Nina sa...

gud va fint det va,.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam