måndag 1 november 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har fem härliga tävlingar igång! Du deltar väl?
  • Mina pojkar är äntligen friska och jag har klarat mig från både hosta och feber!
  • Jag har tagit tag i de första klapparna till Liam. Längtar till juuulafton!
  • Vi har haft en jättemysig helg med tacos och gottinamnam.blomma_1188032015_49885
  • Liams farfar var här i helgen och busade med sitt första och enda barnbarn.
  • Vi har firat Halloween med pumpalyktor, levande ljus och massa godis.
  • Liams pappa och mormor har tatuerat sig i helgen. Igen..
  • Böda Camping har premiär på kanal 5 ikväll. (Håll utkik efter min lillebror!)
  • Det är 1 november och julen närmar sig med stormsteg!
  • Jag älskar mina pojkar mer för varje dag!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam