torsdag 18 november 2010

Bautafluffiga julklappar!

Bakom BautaKudde.se står familjeföretaget Garda of Sweden som funnits sedan 1994.
De erbjuder stora, fluffiga BautaKuddar i alla möjliga färger och modeller – både för stora och små!

Alla mina läsare får 20% rabatt på hela sortimentet!
Ange endast “
Agnesblogg” för att ta del av erbjudandet som gäller året ut!

En vacker dag ska jag ha en BautaKudde! En fluffig kompis som står och väntar i vardagsrummet framför tv:n
eller kanske i läshörnan. Och om Liam är det minsta lik sin pappa kan man bara gissa sig till vilken
BautaKudde han vill ha. Japp, du gissade rätt – den fräcka fotbollen!

2 kommentarer:

markaanna sa...

Har beställt en till dottern som hämtas idag :) Tack för rabatten. Hon får en svart bautakids till sitt nya rum som ska ha rocktema eller hannah montana enligt henne. Ha d bra /markaanna

markaanna sa...

Vi köpte rampwayen på gekås. Fyndade den för 479 kr. Supernöjd.

Svårt å välja färg på bautakudden bara. Fortsätt gärna med rabatten så kan hända vi köper fler :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam