lördag 20 november 2010

Julmarknad i Broakulla

Idag blev det en tur till Broakulla Folkets Hus där julmarknaden höll hus. Både Liams farmor och mormor hade varsitt bord bland de 35(?) utställarna. Farmor sålde Aloe Vera och mormor sålde lite pyssel hon gjort; söta hjärtan, ljusstakar och kak-/fruktfat. Lite fick hon sålt men det är ju ett par timmar kvar, hoppas det blir mer!

Liam var också med en sväng på marknaden, men det var inget kul att sitta i vagnen. Inte ens russin och ostriskaka dög så han fick följa med gammelmormor och bonusgammelmorfar hem där dom underhöll honom med hans leksaker!

IMG_6642IMG_6644IMG_6655

1 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Mysigt med julmarknad!
Och vilka fina saker din mamma säljer :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam