söndag 28 november 2010

1:a advent

7 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Va fint juligt du fått här inne nu :)

Sandra Mårtensson sa...

Vilken snygg design! Gillar skarpt :)

Amanda sa...

Hoppas ni får en underbar första advent idag! ^^
Kram

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Va fint du gjort här inne! Vill så gärna ändra inne i min blogg med. Men vet inte när tid och ork för det kommer att finnas?
Kramar

tarja sa...

Vilken julig design du har nu ;)

Therése sa...

Vad fin och julig bloggen och blivit. Jag lånar denna vers, och troligtvis dom nästkommande tre. Ha en riktigt mysig 1:a advent.

Kram Therese

alexandra mamma till tove sa...

åhh.. gud va mysigt och fint det var hä inne på din blogg.. :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam