torsdag 4 november 2010

Kvällen

IMG_5859 Liam leker med sin gungelefant innan läggdags!

Sambon har åkt till jobbet och Liam nanar sedan ett par timmar tillbaka. Han har varit så pigg om kvällarna på sistone och måste leka och busa innan läggdags. Men i säng kommer han, hur piggelin han än är!

Det har inte hänt speciellt mycket idag, bara lite vardagsmåsten. Till exempel städning på nedervåningen i eftermiddags. Förbaskade hund och vagn som drar in löv och skit. Innan jag drog ett varv med dammsugaren hade vi ingen hall. Det var en hel jävla grusgrop. Bara en hjullastare i hörnet som saknades.
Det blev också en sambo-städning – klippning a la agnes av Simons kalufs. Var på tiden! Jag har levt med en neanderthalare på tok för länge nu. Och det fanns ju faktiskt en riktigt snygg karl under det ruffsiga håret och vildvuxna skägget!

Nu ska jag göra klart förberedelserna av morgondagens tävling! Spännande va? Sen blir det sängdags även för min del!

5 kommentarer:

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Det är nog många som gör det, kan tala om att du är en av anledningarna till att jag blir fast vid datorn halva dagarna. Även om jag kanske inte kommenterar jätte ofta så läser jag varje dag :D

Josefine sa...

Hade varit kul om du kune tävla ut en bloggdesign tycker jag :)

Hanna sa...

hihi... min son har oxå den elefanten och den pyjamasen!! ^^

ha en fin dag! kram kram

tarja sa...

Vilken underbar Elefant :)

fam bus sa...

Åååh vilken härlig elefant! :)

kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam