söndag 28 november 2010

Första advent till ända

  IMG_7138
Liam, vår lille bokmal, väljer ut kvällens pekbok-saga innan nattning.

Äntligen, vi har inte hört ett endaste litet pip från babyvakten på nästan en timme. Det är ett gott tecken! För inte skulle Liam somna ikväll inte. Han oj:ade och aj:ade sig länge och väl och till slut fick han följa med ner till oss igen. Han gnodde sig i ena ögat hela tiden så vi var lite rädda att en jobbig ögoninfektion är på intågande. Men efter att ha gjort rent båda ögonen med uppkokt vatten somnade han och det gick ganska smärtfritt. Men jag vet en liten som kommer vara väldigt trött när klockan ringer imorgon och det är dags att gå till dagis!

1 kommentarer:

Tina sa...

Sv: Japp den har jag sett o jag har den med :)
Kommer hinna längta ihjäl mej tills nästa kommer!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam