tisdag 16 november 2010

Dagen hittills

IMG_6455 Liam, min lille pälsboll, i pappas famn på dagis – i sin nya ulligulliga vintermössa!

Den här förmiddagen har bara suuuuusat förbi! Kanske för att jag somnade på soffan efter dagis och sov i nästan två timmar?
Simon åkte till jobbet tidigare för han skulle visst träna lite innan kvällsskiftet. Så nu är det bara Adde och jag som är hemma. Ska försöka ta tag i vår Mount Everest-disk i köket och plocka lite innan det är dags att hämta hem gullebullen igen! Tror att han har haft en riktigt bra dag på dagis, han var så snabb med att rusa in i morse och sa inte hej då varken till mig eller sin pappa. Frågan är bara om han vill följa med hem? Får kanske muta honom med en tur till lekparken, hihi!

1 kommentarer:

Linda sa...

så fin han är i mössan!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam