fredag 26 november 2010

Ännu en städdag

IMG_6987 Liam och mormor!

Jag är riktigt nöjd med dagen! Trots att Liam och jag tog liten sovmorgon har vi hunnit med hur mycket som helst. Jag har städat som en blådåre på övervåningen vilket inte var igår. Badrummet är skinande rent och i sovrummen har jag haft dammsugerace. Gästrummet är också i ordning med rena golv och rena lakan inför gammelmormors övernattning.

Vi ska ju till Ullared imorgon! Liam ska sova över hos sin mormor i natt och imorgon bitti klockan 05:00 packar Simon, jag och Liams gammelmormor in oss i bilen och ger oss iväg på äventyr! Ska bli fruktansvärt jobbigt, det är ju både lönedag och lördag imorgon, men nog ska vi klara av att armbåga oss fram i julstressen. Och det kommer bli galet skönt att komma ut ur varuhuset imorgon, med alla julklappar färdiga och få pusta ut!

Simon står nu och lagar fredags-gottinamnam-middag. Det blir fläskfilé med hasselbackspotatis och champinjonsås, smaskens! Liams mormor är också här och ska käka med oss och lite senare kommer även hans gammelmormor.

1 kommentarer:

Life Of An Angel sa...

En kompis var i Ullared idag och det var galet mycket folk men bara man är förberedd på att det kommer vara massor med folk så tror jag att det inte är några problem :-)

Tack så jättemycket för artikelnumret på appyjamasen. Tyvärr kunde de inte hitta några exemplar någonstans..

Hoppas ni har en toppenkväll och lycka till med morgondagens julklappsshopping

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam