lördag 20 november 2010

Julklappstips från My Little Star

My Little Star är en webshop med utvalda produkter för gravida och småbarnsföräldrar. I sortimentet finner ni
välkända och populära märken som Belly Bandit, Ju-Ju-Be, Zoobie Pets, BabyZoobies, Lilrinser, Huggalugs,
HandsFreeBrolly, B.box, CuddleSleeve och många fler!

Butiken är sprängfylld med massor av julklappar till hela familjen och jag rekommenderar varmt ett besök!
Speciellt nu när jag har ett superfint erbjudande till alla mina läsare som gäller enda fram till julafton!

Erbjudande:

  • Handla för 100kr och få en julklapp värde 50-100kr
  • Handla för 200kr och få en julklapp värde 100-200kr
  • Handla för 300kr och få en julklapp värde 200-300kr
  • Handla för 400kr och få en julklapp värde 300-400kr
  • Handla för 800kr och få en julklapp värde 600-800kr

För att ta del av erbjudandet:

  • Kika in hos My Little Star
  • Lämna en kommentar och berätta om ditt bästa julklappstips ur My Little Stars sortiment
  • Beställ som vanligt
  • När du får orderbekräftelsen; svara och skriv Agnesblogg+julklappserbjudande

 

1 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Vilket supertips! Ska kika in där sen :)

svar: Haha, flexbert vet jag inte alls om han fortfarande finns. Reflexvästen är ett loppisfynd för 5 kronor ;)

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam