måndag 29 november 2010

Godmorgon måndag!

IMG_7142Wiiiiiiiiie!

Liam fick åka i sin nya pulka till dagis idag. Gissa om det uppskattades? Han satt och uttryckte sin förtjusning med ett “wiiiiiiieee” var och varannan minut. Riktigt skönt att slippa putta vagnen i snön också!

Just nu väntar sambon och jag på att våra baguetter ska bli färdiga i ugnen. Sen blir det lite god frukost och därefter en tur till Eve. Ska fika och snacka lite skit! Funderar också på att åka en sväng till Lenhovda där ett anonymt paket med DHL ligger och väntar sedan i fredags. Ingen aning om vad det kan vara så det ska bli spännande!

6 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Ser mysigt ut =)

Amanda sa...

Kul att iaf några barn uppskattar all snön som kommit. :)
Våran pulkaträning fortsätter. Hoppas det blir en lång vinter även detta året så Ludwig hinner lära sig tycka om snön han med. ^^

Caroline-Mamma till Noah sa...

Har stått o pila på den dressen till sonen, men varit lite osäker och såg nu att du hade till Liam.
Så tänkte ta tillfället i akt o fråga dig om dom håller värmen tillärkligt?
Är du nöjd me dom?

Ja, antar de för annars hade du inte tagit på honom de :P

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Ja, det hoppas jag med :)
Kul med pulka! Det ska vi göra med Robin sen när han blir frisk :)

kram

Caroline-Mamma till Noah sa...

Ja verkligen!!! =)

Precis dom jag mena ;)
Då kanske man ska ta o klicka hem dom ändå =)
Tack för rådet!

min molly sa...

Så söt, bebispulkor är ju bara sjukt gulliga.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam