onsdag 24 november 2010

Snö, snö, snö!

IMG_6827Diesel älskar att skutta i snön!

Igår vid den här tiden var det spöregn. Idag är det fullt med snö – vitt överallt! Jag älskar snö, men måste erkänna att det var tufft att ta sig till dagis idag. Speciellt eftersom dom inte plogat trottoarerna (inget ovanligt i den här kommunen) så jag fick putta (bokstavligen) vagnen i motvind och be till Gud att Liam skulle komma till dagis välbehållen. Det gjorde han givetvis. Diesel och jag kom också hem i värmen så småningom. Stelfrusna men vid liv!

5 kommentarer:

Nina sa...

ja kan ju säga att oplogade trottoarer är samma fenomen i sthlm.. förra året höll ja på å smälla av. tack gode gud för pulka!

min vovvsing älskar snö han med. va helt tokig im0orse då ja va ute med honom :p


nu e d en videosnutt uppe =)

Nina sa...

ja väntar å väntar. skulle komma mail idag så att ja kan hämta det.. men det har inte kommit än :P

-fam bus- sa...

Hihi underbartt med hundar som älskar snö :)

Anonym sa...

Ja, ÄNTLIGEN är snön här!
Fast jag är sjuk och har inte hunnit njuta av den än, men snart så!

En pojkmammas vardag sa...

Mysig bild! Ni kanske ska köpa en pulka som ni kan hämta söta Liam i? :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam