fredag 31 december 2010

Snögrotta

IMG_8788Liam i sin snögrotta!

Barnet kommer fram i pappa Simon allt som oftast och idag fick han för sig att Liam och han skulle bygga en tunnel i snön. Tunneln hann vi dock inte göra klart, istället blev det en häftig snögrotta! Mitt i “renoveringen” blev vi dock hungriga så nu steker vi goda hamburgare till lunch! Liam ska snart få nana middag, en aning senare än vanligt. Så att han orkar titta på alla raketer ikväll! Sovrutinen går lite åt helvete men det är ju faktiskt bara nyår en gång om året!

6 kommentarer:

Tina sa...

Hoppas ni får en bra kväll :)
Gott nytt år!

Hildes Scrappeunivers sa...

Ønsker deg et godt nytt år!

Klem

Caroline-Mamma till Noah sa...

Klart man får rubba liiite på rutinerna ;)
Dom kan ju inte få missa =)

Gott Nytt År !
Hoppas ni får en toppen kväll =)

Kram

Carola sa...

Mysigt med snögrotta!
Och självklart ska Liam också få vara uppe lite senare nu när det är nyår och allt, sovrutiner rättar man ju till relativt lätt om det bara är ett enstaka avbrott i dem.

Gott nytt år på er!

Miss M sa...

Ibland får man rucka på sovrutinerna!Kan själv garantera att jag själv slocknat innan klockan 12 ;)

Gott Nytt År! Kram

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Mysigt med en egen snögrotta!
GOTT NYTT ÅR!
Kram ♥

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam