lördag 4 december 2010

Liams bonusgammelmormor 58 år!

IMG_7367Liam med mina små bonuskusiner; Martina, Jesper och Jakub.
(Det är jädrar i mig inte lätt att få en bild på ALLA barnen ihop, så detta får duga!)

Eftermiddagen har vi spenderat i Skruv hos min morfar och hans fru Lucja som i veckan fyllt år. Det bjöds på massa mat, kaffe och tårta! Barnen busade som attan och Liam var på riktigt bra humör för en massa lek med mina små bonuskusiner!

Man är lite trött i huvudet nu som man gärna blir efter att ha varit på kalas hos morfar. Det sjungs och skrålas på tre olika språk (svenska, danska och polska), barnen visar gärna upp sina röstresurser när det busas och all denna mat gör även sitt till. Med andra ord kommer det bli en lugn fortsättning på vår lördagskväll. Soffpotatismys för hela slanten!

3 kommentarer:

Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent sa...

Vad roligt med kalas :D

Tina sa...

Dom har hur mkt roligt som helst på den sidan :)
Jag lät tjejjan bestämma förra året så det vart lite ihop plock, allt från änglar till prinsessor ;)

-fam bus- sa...

Hihi det är de verkligen inte nä ;) Hehe men glatt blev det!

Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam