tisdag 21 december 2010

Dagens pyssel på dagis…

IMG_8242 …blev söta handmålade julkulor!

När Liam hämtades på dagis idag fick vi med oss två jättefina julgranskulor hem. Han hade målat dom själv och jag kan inte bli så mycket mer stolt än jag redan är. Dom hänger nu i granen som genast blev ännu finare!

Efter dagis gick Liam, jag och Liams mormor en sväng på Kosta Outlet. De sista julklapparna inhandlades och nu börjar jag känna mig färdig med den biten. Det är bara lite småplock till som ska ligga i en gott-och-blandat-korg som vi ska ge till grannarna som tack för att dom varit hundvakter åt Diesel några gånger. Sen är jag färdig. Äntligen!

3 kommentarer:

Daniel sa...

ååh supersöta dom blev!:))

Johanna - mamma till Leia sa...

vilken mysig grej! han är allt bra kreativ din lilla kille :)

MADELEINE sa...

Åh så fin!! Vet du, jag har glömt bort vad jag ändrade lösenordet till på bloggen, haha... KRAM

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam