fredag 10 december 2010

Det blir aldrig…

Julkort 2009 Förra årets julkort!

…som man tänkt sig. Och det borde jag ha lärt mig nu efter snart två år som mamma. Jag tänkte att vi skulle ta julkort idag på Liam. Hade redan bilden framför mig; Liam leende i sina tomtekläder hållandes i en söt lykta. Tji, fick jag. För det första ville han inte sitta still, för det andra blev han arg på lyktan och kastade iväg den, för det tredje slet han av sig mössan gång på gång och för det fjärde sprutade både tårar och snor. Grrreat! Det var marsch i säng för grinolles del och jag tog ut mina aggressioner över hela nedervåningen med hjälp av dammsugaren. Nytt försök imorgon kanske?

6 kommentarer:

Amanda sa...

Haha...visst är det härligt med barn med mycket egen vilja!? Jag har gjort inte mindre än 7 försök hittills. har ännu inte lyckats. Lycka till imorgon. ;)

Therese sa...

Åhhh,dessa barn :)

Caroline-Mamma till Noah sa...

Kommer gå bättre imorgon ska du se =)
Ska ge mig själv på de imorgon me Noah :P

Sandra Mårtensson sa...

Ska också försöka mig på det där efter helgen. Får väl se hur det går! Haha

-fam bus- sa...

ååååh, vad surt! Hoppas det år bättre en annan dag.
Förra årets var kanon, så söt o rar! hihi

kram

Unknown sa...

Håhå ja det är inte lätt det där med att knäppa kort på barn! Vårat projekt julkort gick förvånansvärt enkelt :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam