måndag 20 december 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Agnes Julkalender är i full gång! Du är väl med och tävlar om fina vinster varje dag?
  • Liam har gått sitt allra första luciatåg på dagis. En arg liten tomte var det!
  • Brevbäraren har varit snäll idag och lagt 3 stycken paket i lådan, spännande värre!
  • Jag börjar trivas riktigt bra med mitt nya jobb och bättre kommer det bli.
  • Alla julklapparna är snart inhandlade. Pust, stånk och massa stön.
  • Julgranen är klädd, granner och lyser upp hela vardagsrummet!
  • Vi bakade julgodis hos Liams farmor igår, Liam älskade provsmakar-biten!
  • Sambon jobbar bara imorgon med sen får jag ha honom hemma.
  • Det är bara 4(!) dagar kvar till julafton, det är ju inte klokt?!

1 kommentarer:

jenny sa...

Härligt att du trivs så bra på ditt jobb nya jobb vännen!

Ha en underbar dag och TACK för en underbar måndagslista.

Många god jul kramar!

Ps: Har du inte hunnit tävla ännu så tävla gärna om biljetter till IDOL deltagarnas första Sverige turné + en meet and greet med alla 11 IDOLERNA - http://jennyn.se/2010/december/vinn-biljetter-till-idolturnen-inkl-meet-and.html ♥

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam